Vad tror du om filmen?

22 Röster
11 Röster
8 Röster
Rösta
(54%)
Grymt!
Rösta
(27%)
Trams!
Rösta
(20%)
Sådär!
Visa första inlägg
1316 inlägg
för
1316 inlägg
Haha Sant! ^^ men tänk dig liksom Iron Man i Nolans universum om det nu går ^^ Pepper Potts dör en hemsk död och Tony Stark super ner sig totalt i depression och misär och ska möta en jordnära skurk som inte är helt substanslös.
2249 inlägg
för i svar på FredrikOlssons inlägg
2249 inlägg
Nope. I don't want that. Det funkar för Batman, Wolverine, Daredevil, Punisher och några andra menneh... Nä. Gillar inte trenden att allt ska "groundas" i verkligheten och så blir det automatiskt bättre. 
1316 inlägg
för i svar på Anton s inlägg
1316 inlägg
haha det var bara en rolig tanke att leka med! :) Jag diggar den trenden skarpt får jag erkänna, mycket lättare att relatera till och får en att bli mer känslosamt involverad(i alla fall jag) i karaktärer. Sen behöver verkligen inte alls "groundas" i verkligheten.
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Ny trailer HÄR

Det här är verkligen ingenting för mig. Om jag ser filmen kommer jag att gå in med NOLL förväntningar. Filmen är barnförbjuden men verkar ändå barnsligare än alla barntillåtna Marvelfilmer.
1264 inlägg
för
1264 inlägg
Peppen på den här är NOLL. Kan bara bli överraskad nu iofs, men dröjer till efter bioperioden tills jag ser den här.
Hardcore fans blir säkert hyfsat nöjda man jag känner bara blääää
170 inlägg
för
170 inlägg
Den kommer att bli helt jävla awesome. Funderar på att se den på bio!
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Jag är extremt peppad på "Deadpool"

Kan knappt vänta tills på söndag :)

170 inlägg
för
170 inlägg
Jag ska se den på Måndag med en kompis. Det va den enda dagen som passa honom.:)
12243 inlägg
för i svar på jimmyjhs inlägg
12243 inlägg
Ska själv se filmen med min sambo på Alla hjärtans dag :) 
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Sorgligt nog dog en stuntkvinna under inspelningen av Deadpool 2 i en motorcykelolycka. Trots alla säkerhetsföreskrifter i dagens filmer händer ju detta tyvärr då och då. Vi får väl se om det påverkar filmens realease på något sätt. Jag hoppas de tillägnar filmen till henne i eftertexterna.
http://www.bt.se/kultur-o-noje/kvinna-dod-under-deadpool-2/
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Riktigt tragiskt när sådant händer..
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden