Visa första inlägg
401 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
401 inlägg

[color=#333333=#333333]Jag har velat se 8 ½ nu rätt länge, men filmen finns inte i biblioteket på Karlstad Universitet så har ingen aning hur jag ska införskaffa filmen (förutom att köpa den) :)[/color]

[color=#333333=#333333]Vafan, när det gäller såna klassiker är det bara att köpa skiten.[/color]
11107 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
11107 inlägg
Kom med i matchen för fan och sluta snacka om 100 år gamla filmer.
Senaste film jag såg var Animal Kingdom och det var årets sämsta film, den fick mig att längta efter Inception och Social Network så dålig var den.
Den var så dålig att jag överväger att sluta gå på bio helt och hållet eftersom jag inte kan snabbspola.
Den var så dålig att jag ville ta en av pistolerna i filmen och skjuta mig.
Den var så dålig att jag avundades Stevie Wonder.
 
1197 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1197 inlägg
Såg precis en B-skräckis som heter Burning Bright  (2010) som faktiskt var bra men dock lite förutsägbar  3/5
Finns dock inte här på moviezine
3541 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3541 inlägg
Date night - Ganska medioker komedi tycker jag, det fanns ett par roliga scener men den var mest jobbig.
Percy Jackson - Smörja!
321 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
321 inlägg
Eclipse - Riktigt dålig film. Då tycker jag ändå att de första två filmerna i Twilight-serien är helt okej. Kristen Sewart är en bedrövlig skådespelerska.
425 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
425 inlägg
Vampyrer Suger - Vet inte riktigt varför jag fick för mig att jag kanske skulle gilla den, eftersom Jason Friedberg och Aaron Seltzer andra "parodier" inte alls har fallit mig i smaken!
Och de visade sig ganska så omgående att denna inte heller föll mig i smaken! Tur var väl att den bara höll på i dryga 80 minuter!
Nej tacka vet jag gamla hederliga parodier så som Den Nakna Pistolen, Hot Shots eller Laddat Vapen 1.
1/5 blev det på moviezinemätarn för min del, men frågan är om inte den är värd ännu mindre! :)
4340 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4340 inlägg
Jo det är den :)
3 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3 inlägg
[size=12=12][color=#555555=#555555]@Robert Svensson[/color][/size]
[size=12=12][color=#555555=#555555]Tack för tipset om att 8 ½, den finns på Voddler, den är även gratis :D[/color][/size]
456 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
456 inlägg
Såg Inland empire i helgen. Tyckte den var för lång för sitt eget bästa, den får godkänt men inte mer.
Adventureland och Papillon bevittnades också och de får varsinn trea i betyg. Bra filmer båda två, men inte "4-bra" i min värld.
Just det, Iron man också som gick på "reklam-hela-tiden-och-avbrott-för-nyheter-mitt-i filmen-kanalen" TV4. En trea får även den, lite onödigt fånig humor bitvis annars bra underhållning.
3296 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3296 inlägg
Såg på Millers corsing i dag. Filmer jag tidigare sett med Coen bröderna är The Big Lebowski som jag gav 5 poäng, Fargo 5 poäng, och Raising arizona 4 poäng. Det som är specielt med dom här filmerna är att man märke direkt att det är Coen bröderna men med Millers crossingkändes väldikt anonym som vilken gangster rulle som helst. Musiken räddade dock upp den till en 2:a.
Och ja jag har inte sett No country for old man. Pinsamt jag vet men vid nästa besälning blir det den. Har höga förväntningar på den...
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden