Visa första inlägg
186 inlägg
för i svar på Phips inlägg
186 inlägg
Har förstått det, men jag känner mig ganska trygg, Rian Johnson skriver ju och det lovar ju ganska gott. Colin Trevorrow kan ju regissera, det såg jag i Safety Not Guaranteed, det enda jag oroar mig för är att specialeffekterna var väl inte helt toppen i Jurassic World. Dock så har han ju sagt att han vill filma i riktiga rymden och även om det inte funkar så kanske det pekar mot att han är inne på mer realistiska effekter, så jag känner mig ganska lugn tror jag.
12243 inlägg
för
12243 inlägg
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Nu blir det "Swiss Army Man" har sett den innan men den är riktigt bra och värd att kolla igen :) 
12243 inlägg
för
12243 inlägg
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Nu blir det "Fantastic mr Fox"
12243 inlägg
för
12243 inlägg
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Nu blir det "American Gangster" på 3an :)
2575 inlägg
för
2575 inlägg
Såg Pianot och jävlar vad generösa ni var mot den här på Moviezine, femmor och fyror är att ta i! Tycker det är bra skådespel från samtliga men själva historien är inte särskilt engagerande på något sätt. En tvåa max.
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Är det filmen med Harvey Keitel i huvudrollen du menar?
12243 inlägg
för
12243 inlägg
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Nu blir det "Edward Scissorhands"
11107 inlägg
för
11107 inlägg
VAD
BLIR 
DET
FÖR
FILM
IKVÄLL
12243 inlägg
för
12243 inlägg
"Crimson Peak"

sj?
11107 inlägg
för
11107 inlägg
vet inte, tänkte se nåt bra!
186 inlägg
för
186 inlägg
Såg Bottle Rocket av Wes Anderson. Riktigt bra film med bra karaktärer. Svag fyra av fem möjliga.
12243 inlägg
för i svar på barton finks inlägg
12243 inlägg
Den har jag inte sett, trodde att jag sett alla filmer av Wes men tydligen inte! ^^
186 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
186 inlägg
I så fall kan jag rekommendera den. Det är hans allra första film och det märker man, hans visuella stil är inte helt utvecklad än, även om man kan märka av den. Det är ganska långt från hans bästa, men ändå en riktigt bra film. Du får kolla in den!
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Nu som nannefilm blir det "The Perks of Being a Wallflower" en mysig liten rulle :)
464 inlägg
för
464 inlägg
En av mina mest emotsedda film i år Don´t Breathe var tyvärr en besvikelse.
Har nog aldrig hejat så mycket på "den onde" som i denna film, och det beror mer på dom riktiga yxskaften till huvudpersoner än hans gemytliga personlighet.
Några riktigt riktigt dumma luckor och misstag drar ner betyget, spännande vid tillfällen men overall en ljummen TVÅA
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Såg filmen En katt i Paris alldeles nyss och den var ganska bra faktiskt. Animationen och designen var supersnygg. Älskar hur man skildrar Paris tillsammans med en lite mer vuxen berättelse med pistoler och våld. Påminner en hel del om Tintin. Katten var väldigt mysig också. Handlingen i sig var inte dålig men det var inget utöver det vanliga vilket var lite synd.

En hel del snygga bilder som sagt.



Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden