Visa första inlägg
215 inlägg
för
215 inlägg
Kom för att posta Under the Skin :) Håller med om att den hade varit snyggare utan recensionen samt det vita runtom dock.
1567 inlägg
för
1567 inlägg
Under the Skin var en riktig snygg poster! Birdman och Babadook la jag till på min att se lista! :)
2249 inlägg
för
2249 inlägg
AntonKane, Under the Skin visades på olika festivaler under 2013 men fick sin breda release -14 :)
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Den här tråden skulle ju kunna vara rent allmän istället för begränsad till 2014. Den kanske skulle bli mer långlivad om folk kunde dela med sig av snygga posters de stöter på oavsett årtal. Men det är givetvis upp till bonk eftersom han startade tråden.
23 inlägg
för
23 inlägg
3541 inlägg
för i svar på slottes inlägg
3541 inlägg
Den där är riktigt snygg. Suget att se filmen kommer direkt.
1361 inlägg
för
1361 inlägg
Kul att ni diggar "Under the Skin" :)

Kan inte förstå hur jag kunde glömma den här dock, från The Grand Budapest Hotel! Kanske min favorit av alla som har postats här, och inte enbart för att det är årets hittills bästa film.



@Psychopatrik Den där Justified-postern är från säsong fyra tror jag, men grymt snygg!
2249 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
2249 inlägg
En härlig flirt med den gamla Star Wars-postern. 

5248 inlägg
för
5248 inlägg
VJ: Aha, ja de är ju så snarlika alla de där så det är svårt att skilja dem åt, de från den sjätte säsongen är säkert inte släppta än då jag tänker efter :)
616 inlägg
för
616 inlägg
Tusk är ju lite trevlig... Lite pretto dock


3541 inlägg
för
3541 inlägg
Postern till The Grand Budapest Hotel gillar jag inte riktigt, den är så plottrig och pillrig. Det blir nästan lite irriterande för ögonen, för mycket text överallt också.

Tusk är riktigt snygg, där har vi gråskala igen. Funkar väldigt ofta :)
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Haha precis som filmen då och i och med detta så är det ju åtminstone en mycket passande poster, den riktigt skriker; stay away! Tyvärr gjorde jag inte det, blev förmodligen min sista Wes Anderson film, har fått nog nu. Är trött på folk som gör samma saker om och om igen och då menar jag verkligen samma saker. Samma karaktärer, samma dialoger, samma musik, samma färger, samma "skämt", samma skådisar, samma genre samma samma samma. En sak om någon regissör håller sig mest till tex komedier och någon annan till thrillers, men här blir det ju bara slentrian och repriser. Pesthotellet och det där Månkonungadömet tyckte jag dessutom inte var bra filmer, gjorde mig bara irriterad och matt. Pricken över i:t vore ju ifall Johnny Depp fick en huvudroll i en sådan där hysterisk film av Anderson, då ginge fan jorden under...lätt bland den sämsta filmmusiken jag hört också, tvi vale!

Men nu ska jag inte nöta mer i det, har nött tidigare också. Men vaddå, kan Wes Anderson nöta kan jag.
3541 inlägg
för i svar på P U T T Es inlägg
3541 inlägg
Hahaha, underhållande läsning. Håller inte med helt, men jag håller inte med de som tycker att den är fantastisk heller. Mitt emellan, helt okej.
11107 inlägg
för
11107 inlägg
är väl 1 av 10 bildlänkar som funkar att posta. varför är jag inte förvånad över att mz's forum fortfarande inte klarar sånt som andra forum klarade på 90-talet.
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Jag högerklickar bara på postern när jag hittar den och trycker "Kopiera bild". Sedan klistrar jag rakt in i textfältet här i forumet bara, funkar utmärkt. Håller du på och jävlas med infoga bild-knappen så testa att kopiera och klistra in istället :)
1361 inlägg
för
1361 inlägg
Slänger in några till i fighten:







11107 inlägg
för
11107 inlägg
11107 inlägg
för
11107 inlägg
klippa och klistra funkade bättre, jag föredrar affischen med jake och bilen i nightcrawler.
11107 inlägg
för
11107 inlägg
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Alltså är alla dessa nya filmer eller? Som sagt, har hängt med dåligt, men i så fall var ju det ytterligare några intressanta filmer här, min att-se-lista bara växer...suck...blir stressad. Sinnessjukt att man ska behöva känna så, det är ju bara film och serier, men ja...jag blir stressad, hur ska jag hinna med?

Nightcrawler är åtminstone noterad sedan tidigare, men här dök ju främst den däringa fängelsefilmen Starred Up och Devils Mile upp, båda verkar mycket intressanta och ligger i genrer jag brukar digga :) Calvary måste jag nog också notera, stress, stress, stress.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden