11107 inlägg
för
11107 inlägg
Jag säger denna från Danmark. Jag säger slå den om du kan!
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Den var riktigt snygg bonken, blev sugen på att kolla upp filmen nu också. Tackar!

Jag tycker att postern till Ron Howards "In the Heart of the Sea" som kom nyligen var enormt snygg. Svindlande är rätt ord.

983 inlägg
för
983 inlägg
Snygga posters båda två! "Mitt" bidrag blir Nicolas Winding Refn, som brukar göra snygga posters. Denna är inget undantag.
11107 inlägg
för
11107 inlägg
ja snygga posters helt klart och båda lyckas göra en sugen och intresserad att veta mer om filmerna ifråga!
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Helt klart snygg! Jag gillar den stämningsfulla överblicken över LA, men läpparna känns lite väl maffiga och stör helhetsintrycket lite för mig.
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Haha The Neon Demon? vad är det där för film, har jag inte hört talas om? Annars grymt snygga posters
1565 inlägg
för
1565 inlägg
Jädra snygga affischer!! De lockar verkligen!!

För den nålrädde är detta ingen rolig syn! :)



Tycker inte den slår ovannämnda affischer men lite creepy tycker jag att den är! :)  
983 inlägg
för
983 inlägg
Marcus: Hehe ja, de är ju verkligen in you're face så att säga, men jag tycker att det funkar!

Putte: Man vet inte jättemycket om den än så länge, men den ska vara någon slags stiliserad skräckfilm. Förmodligen alltså mer som "Only God Forgives" än "Drive". Cast, handling och premiärdatum har inte utannonserats än. Av postern att döma verkar den ju snygg iaf :)

Dimman: Ja sånt är riktigt motbjudande. Påminner lite om postern till "The Strain" som också är vidrig..

11107 inlägg
för
11107 inlägg
njae dom där skräckaffischerna tycker jag är rätt tjatiga, det finns ett oändligt antal med ögon, munnar som öppnas, förvridna grimascher osv osv 
11107 inlägg
för
11107 inlägg
gillar den här, en flirt med 80-talets skräckfilmsaffischer

3541 inlägg
för
3541 inlägg
JVF: Ja, läpparna var lite väl stora men det finns förmodligen en poäng med det. Får se om det makes more sense efter jag har sett filmen :)

Bonk: Ja den där var charmig, helt klart en flört med 80-talet.

1361 inlägg
för
1361 inlägg
Mina contenders:





3541 inlägg
för
3541 inlägg
Den här var rätt läcker, jag har ingen aning om vad filmen handlar om dock. Jag blev nyfiken när jag såg postern..

3541 inlägg
för
3541 inlägg
VJ: Snygga allihopa men Foxcatcher-postern gillar jag bäst av dina förslag. Den har en otäck och olycksbådande stämning över sig.
1361 inlägg
för
1361 inlägg
Ja, den är verkligen magisk! Ditt senaste förslag Mac fick mig att tänka på den här postern (diggar dess enkelhet!) till "The Babadook". Någon här som sett den än? Har fått oerhört bra kritik och ska enligt uppgifter vara en väldigt annorlunda skräckfilm.

3541 inlägg
för
3541 inlägg
Ja, postern till The Babadook är också snygg. Ibland är gråskala grymt snyggt och effektivt, Foxcatcher-postern är ju ännu ett exempel på det.

Jag har faktiskt sett The Babadook och jag tyckte att den var skitbra! En annorlunda skräckfilm, precis som du säger. Det otäcka ligger i en kvinnas psykiska sönderfall snarare än jumpscares och andra billiga trick. Helt lysande skådespelerska i huvudrollen också, enormt impad av henne.
11107 inlägg
för
11107 inlägg
under the skin var snygg.
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Var en del häftiga till där ja, fan nu blev jag ju lite sugen på den däringa Babadook, bara titeln var ju gedigen :)

Ja och bara för att jag har mer koll på TV-serier än film så slänger jag in Justified, egentligen är det bara att ta vilken som helst av dess posters för de är så jäkla snygga och stilrena, denna ska dock vara en av dem från kommande säsong 6;

3296 inlägg
för
3296 inlägg
Tycker helt klart mest om VJ bidrag med "Under the skin", för jag gillar rymden... Och Scarlett Johansson. Men är den inte från 2013?
11107 inlägg
för
11107 inlägg
det är inte så noga ;)
däremot ogillar jag recensionstext på själva affischen.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden