871 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
871 inlägg
När jag gick in på IMDB.com för att betygsätta Epic Movie kunde jag inte låta bli att lägga märke till att det tydligen fanns en lista som hette "Bottom 100". Just Epic Movie ligger i dagsläget på 76:e plats. Hela listan finns finns på länken nedan.
http://www.imdb.com/chart/bottom?tt0799949
Värt att notera: Tre av Jason Friedbergs och Aaron Seltzers fem filmer, som de själva har regisserat då, ligger på den listan: Disaster Movie, Epic Movie och Meet the Spartans. Övriga filmer som de regisserat är Vampires Suck och Date Movie. Filmen Batman & Robin finns inte med på listan.
1361 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1361 inlägg
Har du aldrig sett den listan innan? Det är ju Uwe Bolls favoritlista!
1492 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1492 inlägg
Batman och Robin borde inte ens vara med på listan, så varför förvånad? Batman och Robin är lite av ett dragploster som folk nämner då de inte riktigt har sett en super usel film.
1361 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1361 inlägg
Håller med Hannes, det finns helt klart fler filmer än 100 som är mycket sämre än Batman & Robin
871 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
871 inlägg
Yup, jag vet att det finns fler än 100 filmer som är sämre än Batmn & Robin. Syftade mer på när Empire bad sina läsare kora de sämsta filmerna [size=12=12]http://www.moviezine.se/artikel/4057[/size]
 
1492 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1492 inlägg
Men Empire har endå rätt så många mainstream läsare
53 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
53 inlägg
titanic, farsan är ju bara sämst.... en till dåååålig film e ju gudfatern. Helt SERIÖST!!
129 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
129 inlägg
Tycker nog ändå att Batman och Robin borde vara med på den listan eftersom den filmen hade iallafall tillräckligt med pengar för att bli mycket bättre. De hade ganksa mycket att ta av när dem gjorde den filmen, en bra serietidning till grund, bra skådespelare på väg uppåt och en i mitt tycke helt ok regissör men så fucka dem upp det så totalt!! Klart det finns filmer som är sämre, för mig är den värsta filmen Ghost Lake, men den filmen är så genom usel och B att väldigt få kommer att se den, vilket egentligen bara är bra! :)
293 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
293 inlägg
battlefield earth hör ju dock hemma. tycker även att exorcisten 2 borde vara med där i toppen ;) 
1492 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1492 inlägg

[b][/b]titanic, farsan är ju bara sämst.... en till dåååålig film e ju gudfatern. Helt SERIÖST!!

Haha herregud, vart är världen på väg.
871 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
871 inlägg
Ja, vart är den på väg? Om 20 år kommer nog inte gamla klassiker som Gudfadern och Apocalypse Now uppskattas av unga.
293 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
293 inlägg
for the record så tycker jag inte titanic är något vidare ;)
1361 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1361 inlägg
Fanns redan en tråd såg jag nu... http://www.moviezine.se/forum/topic/imdb-bottom-100
5 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
5 inlägg
Gudfatern ÄR värdens semsta film. Helt osammanhängande och trist. Sen tycker ja att de e racicm med att de slår varandra med järnkulor.
725 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
725 inlägg
Annoyingman är alltså tillbaks ser jag, så trevligt. Själv så håller jag nog "The room" som världens sämsta film. Den är så patetiskt urbotat jävla urusel på alla plan så att man nästan blir  imponerad.
5 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
5 inlägg
wuga bag man retrad. Gå och slicka rov som du e bra på.
725 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
725 inlägg
Äh, bättre kan du.
386 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
386 inlägg
Haha, den här får ju den andra att se ut som ett mästerligt troll.
25 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
25 inlägg

 Själv så håller jag nog "The room" som världens sämsta film.

Jag kan liksom inte förmå mig själv att tycka att den är "dålig" genom att använda ett koventionellt sätt att se på saken. Det som presenteras i den filmen (samt sättet det presenteras på) går helt enkelt inte att skriva/regissera/framställa om man så skulle försöka sitt yttersta. Jag är rädd att vi talar om någon slags sjuk och unik talang ändå. Jag läste någonstans att någon uttalade sig om filmen som så att det är som att ett djur, kanske ett rådjur eller liknande har observerat mänskligt beteende och försöker nu återskapa detta oförståeliga fenomen utan att egentligen ha någon förmåga att relatera till det på något sätt. Kändes ganska mitt i prick.
En film jag själv tyckte var helt vansinnigt genomrutten var Jim Jarmusch skräp Limits of Control. Ibland lägger det liksom till att det handlar om någon man vet kan sin sak men bara skiter i det. Den hamnar lätt bland de 100 sämsta jag sett. Pure crap!     
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden