699 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
699 inlägg
vet inte riktigt om denna tråden finns men va fan, värt o testa

fick idéen av IMDB top 250

Hur många på IMDBs Bottom 100-lista har ni sett och sedan antagligen gråtit över förlorad tid?!

det blev faktiskt bara 4 för min del trots att jag har sett många fruktansvärt dåliga filmer

battlefield earth
pledge this
house of the dead
alone in the dark

edit
http://www.imdb.com/chart/bottom
912 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
912 inlägg
Skulle vara lättare om du hade en snabb länk dit i ditt inlägg.

Jag har sett 4/100.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag har sett hela Epic Movie och 40 minuter av Meet the Spartans. That's it.
821 inlägg
för
821 inlägg
Jag har sett Epic Movie, Meet the Spartans, Marci X, Alone In the Dark, Battlefield Earth, House of the Dead och halva Simon Sez. Skitfilmer allihopa.
1215 inlägg
för
1215 inlägg
Dom flesta på den här listan är ju inte lika lättillgängliga som Top250 om man inte är villig att tanka ner. Har faktiskt inte sett en enda (hel). Halva [i:3jo5fkw2]Kazaam[/i:3jo5fkw2] dubbat till turkiska är det närmsta jag kommit.
3198 inlägg
för
3198 inlägg
Jag har inte sett nån *puh*
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
konstigt nog endast 4 stycken
1721 inlägg
för
1721 inlägg
FY fan... här skäms jag verkligen. 11 st har man sett...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Såg Battlefield Earth för länge sedan på bio, den enda från denna bottenlista jag sett. Men den ligger inte på min 100-botten lista. Inte på min topp hundra eller tvåhundrafemtio för den delen heller.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Den enda jag har sett på den listan är Epic Movie, vilket jag ångrar starkt. Tack och lov att man inte har sett The Hottie and the Nottie!
2566 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
2566 inlägg
Såg halva trailern till [i:1ek42j8j]The Hottie & The Nottie[/i:1ek42j8j]. Pallade inte ens att se hela.
719 inlägg
för
719 inlägg
Har endast sett Battlefield Earth bland IMDBs bottom 100. Och även om den såklart inte är något vidare så tycker jag inte att den tillhör de 100 sämsta filmerna, så kass är den inte även om den fortfarande inte är speciellt bra. Har sett mycket värre isf.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag har tyvärr sett House of the dead. Någon mer tänker jag inte se...
6342 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
6342 inlägg
[quote="Voldo":1snyraue]Såg halva trailern till [i:1snyraue]The Hottie & The Nottie[/i:1snyraue]. Pallade inte ens att se hela.[/quote:1snyraue]

Den filmen vill jag seee! Haha. Bara för att den är så kass.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag har sett halva Epic Movie, klarade inte av att kolla klart på den. så kass!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden