Visa första inlägg
2249 inlägg
för i svar på Daniel Wengelins inlägg
2249 inlägg
Jojo, men jag har inget IMDB-konto. Eller i alla fall inget jag använder aktivt :) Säkert flera som inte har det. 
474 inlägg
för i svar på Anton s inlägg
474 inlägg
Ja absolut, visst är det så. Jag bestämde mig bara för några månader sen att betygsätta allt jag betygsatt här på Moviezine på IMDb. Det blev ett jäkla jobb och blev inte färdig först några veckor sedan, och jag har bara sett ca 860 filmer. Så jag förstår att man inte är jättesugen att öppna upp ett nytt konto någon annanstans, speciellt du som har över 2000 sedda filmer. Men att bara betygsätta dem som finns på top 250 listan är ju också ett alternativ.
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Jag kollade nu på den där sidan som Anton länkade. 

Jag har sett 141 stycken, sämre än dig Anton. Hehe, precis som jag trodde så har jag en hel del att se.
972 inlägg
för
972 inlägg
235/250

Faktiskt aningen mer än vad jag trodde det skulle vara. De jag inte sett är: Witness For The Prosecution, 3 idiots, The secret in their eyes, sholay, it happened one night, mary and max, amorres perros, relatos salvajes, hachi, the best years of our lives, infernal affairs, yip man, roman holiday, underground och anatomy of a murder. Det kan jag nog se på två veckor eller så.
474 inlägg
för i svar på Dannes inlägg
474 inlägg
Jag rekommenderar starkt att se Yip Man isåfall! Riktigt bra, och alltid kul med icke-Hollywoodproducerat.

Edit: Även Anatomy of a Murder är riktigt servärd. Väldigt spännande och James Stewart briljerar som vanligt.
406 inlägg
för
406 inlägg
Annars är denna länk på imdb bra om man har ett konto å betygsatt står direkt till höger http://www.imdb.com/chart/top?ref_=nv_mv_250_6
Själv är man bara på 18, mestadels för att det inte är så många där som tilltalar mig. Är filmerna tidigare än 2000talet så blir det även sällan att jag ser någon. Max 6-7 filmer per år och de är oftast från 90talet.
Serier är man vassare på dock, 32 stycken.
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Jag har sett en hel del av dessa filmer men där finns fortfarande en del filmer att beta av.
552 inlägg
för
552 inlägg
242 av 250 sedda men jäkligt låg prio på att se Gangs of Wasseypur. 3 Idiots och Before Sunset.
Sen går det ju inte att ta en lista som toppas av The Shawshank Redemption på allvar..
1020 inlägg
för
1020 inlägg
139 har jag, fast följer inte listan längre. Inte så stor skillnad mot mina 118 som jag hade för typ 2 år sedan haha

Danne: då har du några riktigt bra filmer kvar iallafall! 
3296 inlägg
för
3296 inlägg
Har sett 218 av filmerna.
11103 inlägg
för
11103 inlägg
herregud deadpool på plats 42 :(
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Har sett 220 stycken på listan.
11103 inlägg
för
11103 inlägg
varför har ni inte sett alla? vad väntar ni på? dom flesta är ju jättegamla
2575 inlägg
för
2575 inlägg
216 st har jag sett. På plats 44 kommer den första som jag inte har sett som är Deadpool, men den lär ju inte ligga där så jäkla länge. Annars är det Cinema Paradiso på plats 57.
726 inlägg
för
726 inlägg
Bara 142 för min del. Finns fortfarande en del godbitar kvar.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden