Visa första inlägg
87 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
87 inlägg
Prometheus!
WWZ
Bourne Legacy
Tror inte ett skit på The Avengers
1168 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1168 inlägg
The Avengers lär ju suga.
1492 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1492 inlägg
The Avengers kommer ju bli fantastisk underhållning. 
2566 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
2566 inlägg
På The Avengers är jag lika peppad som jag skulle vara på en film där man slängt in Indiana Jones, Luke Skywalker, Forrest Gump och John McClane i huvudrollerna. Inte särskilt mycket alls med andra ord. ;)
14 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
14 inlägg
The Hobbit, Prometheus och The Dark Knight Rises är de 3 filmer jag ser mest fram emot!
16 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
16 inlägg
The Hobbit, Dark Knight Rises och Lincoln! 
Är lite förvånad över hur få som skrev Lincoln faktiskt, DET ÄR JU DANIEL DAY-LEWIS FÖRFASEN!
Det kan inte bli dåligt! 
5248 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
5248 inlägg
Haha ja...men jag trodde att "Lincoln" hörde till 2013. Nu står det inget speciellt datum här på MZ, endast 2012. Jag tror dock att filmen kommer att ha premiär tidigast i slutet av 2012, ja vilket förmodligen betyder att den inte kommer att ha premiär i Sverige föräns 2013 i vilket fall...
Öh...ja...något sådant. Natti. :)
253 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
253 inlägg
Än så länge är det The Artist och Hyde Park on Hudson för mig.
 
1361 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1361 inlägg
2012 är här mina goda MZare! Jag gjorde just en liten genomgång av årets mycket lovande utbud på min blogg, ta en titt!
http://viktorjerner.wordpress.com/2012/01/01/2012-ett-lovande-ar/
178 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
178 inlägg
The Hobbit, The Dark Knight Rises, Lincoln är de tre filmer jag ser fram emot mest :)

3 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3 inlägg
De filmer jag ser fram emot mest är Skyfall, The Hobbit & The Dark Knight Rises. :)
249 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
249 inlägg
Inget kommer i närheten av The Hobbit för min del :)
73 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
73 inlägg

[color=#333333=#333333]På The Avengers är jag lika peppad som jag skulle vara på en film där man slängt in Indiana Jones, Luke Skywalker, Forrest Gump och John McClane i huvudrollerna. Inte särskilt mycket alls med andra ord. ;)[/color]

 
[color=#333333=#333333]Haha, om det fanns manusförfattare och någon regissör som skulle få ihop en hållbar story med dessa karaktärer så skulle jag vara den första som stod i kö vid biografen.[/color]
21 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
21 inlägg
Prometheus, The Hobbit och The Dark Knight Rises... mumma.
3 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3 inlägg
(the dark knight rises) vad annars?
-195 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
-195 inlägg
The Dark Knight Rises
2 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
2 inlägg
För er som väntar på Cloud Atlas, så kan jag säga att den är väl värd att vänta på: http://www.senses.se/cloud-atlas-en-av-arets-storsta-bioupplevelser/
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden