1770 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1770 inlägg
Nu börjar filmåret 2011 röra sig mot sitt slut, i helgen är det jul och snart är det början på ett nytt spännande filmår. Filmerna jag ser mest fram emot det kommande året, filmer jag verkligen är brutalt peppad på är följande:
Django Unchained
The Dark Knight Rises
Prometheus
[b][/b]The Hobbit
Skyfall
4340 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4340 inlägg
The Dark Knight Rises är jag inte ett dugg spänd på, men de andra kan nog vara något förhoppningsvis.
1770 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1770 inlägg
Du vart inte så förtjust i TDK så då förstår jag att du inte är taggad på TDKR, but check out the epic trailer my man, det ser grymt ut. De två andra gillar jag skarpt mycket, starka fyror har jag på båda, men smaken är som baken :) 
456 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
456 inlägg
De jag ser fram emot mest är:
Cogan's Trade
Django Unchained
Skyfall
Extremely Loud And Incredibly Close
Hugo Cabret
My week with Marilyn
Shame
The Descendants
We bought a zoo
1289 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1289 inlägg
De filmerna du har listat där Eric reflekterar väl de filmerna jag ser fram emot allra mest nästa år. The Expendables 2 är jag också riktigt pepp på :)
1361 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1361 inlägg
Finns ju en del:
(EDIT: Jag har inte räknat in 2011-releaser så som Shame, The Descendants, We Bought a Zoo, Carnage, Extremely Loud and Incredibly Close osv.)
1. Cogan's Trade
2. Gravity
3. The Place Beyond the Pines
4. Untitled Terrence Malick Project 
5. Haywire
6. Looper 
7. Django Unchained
8. The Great Gatsby
9. Seven Psychopaths
10. Skyfall
11. The Dark Knight Rises
12. Prometheus
13. Lincoln
14. Wettest County
15. Moonrise Kingdom
16. World War Z
17. Only God Forgives
18. Gangster Squad
19. Nero Fiddled
20. Dark Shadows
21. Great Expectations
22. Snow White and the Huntsman
1770 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1770 inlägg
Ja fan ser man på, Cogan's Trade, The Place Beyond the Pines, Gangster Squad och Seven Psychopaths är jag också extremt peppad på! Finns så mycket spännande som kommer ut nästa år :) 
456 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
456 inlägg
Just det ja, The Place Beyond the Pines.
5248 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
5248 inlägg
"Cogan´s Trade" är nummer ett, sedan bryr jag mig inte så mycket :) Hoppas så klart på "Prometheus" men är ungefär lika oroad som peppad.
Väntar annars så klart fortfarande på att Gibson ska göra sin vikingafilm men åren går och inget händer...men "How I Spent My Summer Vacation" med och av honom ska jag så klart se.
Annars blir nog "Haywire" och "The Expendables 2" rätt så underhållande filmer för min del, hoppas jag.
 
357 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
357 inlägg
De filmer jag ser framemot mest är Hobbit, Dark Knight Rises, Nero Fiddled, Young Adult, Rum Diary, Expendables 2, Descendants, Avengers, Savages, Prometheus, Looper, Haywire, Lincoln, Django Unchained, Gangster Squad, Moonrise Kingdom och Carnage!
386 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
386 inlägg
The Hobbit ser jag mest fram emot. Sen har vi Prometheus, The Dark Knight Rises och Django Unchained.
4340 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4340 inlägg
Eric, du vet väl att jag aldrig ser en trailer innan en film? Det är mot mina principer, klarar mig bra utan spoilers :)
501 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
501 inlägg
The Avengers, Mission: Impossible - Ghost Protocol, Hugo Cabret, The Amazing Spider-Man, The Hobbit, My Week with Marilyn & Hunger Games.
5248 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
5248 inlägg
Ja trailers kan vara en ren pina och även jag håller mig borta från de flesta. Teasers kan gå för sig, men även de har en förmåga att avslöja för mycket nuförtiden. Kanske inte filmerna har mer att berätta så att allt får plats i en trailer på 1-2 minuter numer...vad vet jag?
Trailers till serier funkar dock, för de ger oftast endast en insikt och till 90% så visar de ändå endast från pilotavsnittet. Helt rätt.
4340 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4340 inlägg
Ja man får alltid förutfattade meningar av trailers oavsett om de är positiva eller negativa och de bär man eller iaf jag med mig in när jag sedan ser filmen i fråga. Vill veta så lite som möjligt innan för att kunna göra en rättvis och ärlig bedömning. Lika dant här på MZ, jag läser nästan aldrig vad någon skrivit om en film i kommentarsfälten innan jag själv sett den.
1770 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1770 inlägg
Jag kan aldrig hålla mig ifrån trailers, featuerette's eller annat material, jag brukar inte se på klipp som släpps men allt annat kan jag inte hålla mig ifrån. It's too damn hard! Speciellt när det är filmer man längtar efter.
4340 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4340 inlägg
Viljestyrka :)
855 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
855 inlägg
The Hobbit, först och främst.
964 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
964 inlägg
Det finns så många filmer man ser fram imot tills nästa år! =)
B.la. De Eric skrev, m.m andra filmer också
61 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
61 inlägg
1. Nero Fiddled
2. Dark Shadows
3. Blonde
4. Laxfiske i Jemen
5. Hyde Park on Hudson
6. Anna Karenina
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden