Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Ett litet tips för alla som har kanal 5 är att stanna framför tvn på lördag kväll (kl. 21 tror jag) för då börjar de nämligen visa den underbara tv-serien "Into the West".

Kanske var det någon som såg den när den gick på Canal + i vintras? Det gjorde iaf jag och blev helt kär.

Serien utspelar sig i 'vilda västern', men istället som i vanliga västern filmer bara följa de vita nybyggarna får man se saker från indianernas sida också. Indianerna talar dessutom inte engelska utan något riktgit språk (som jag tyvärr inte vet vad det heter). Serien är inte som Deadwood, även om det kan låta så, enligt mig är den mycket bättre!

Kan tyvärr inte förklara bättre än så här, det finns nästan inte tillräckligt med ord för att förklara hur bra det är. Bara se den!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Det är noterat

Ska nog följa serien, den verkar rätt hygglig faktiskt

Har den haft premiär på 5:an eller kommer den att ha det snart?
1250 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1250 inlägg
Det börjar på lördag klockan 21.00 på femman, precis som Lisa skrev ;)
Första avsnittet alltså.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Dumt av mig, får läsa lite tydligare i fortsättningen
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ska nog ta och börja titta på den här serien, verkar ju vara bra..
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Vänta, vänta!

Fel av mig, såg reklamen igen idag på femman och Into the West börjar klockan 20.00, inte 21, så missa inte första timmen!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag måste se denna serien! Den verkar jättebra. Fick den inte hela 16 (!) Emmynomineringar iår?
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Nu har jag sett första avsnittet, riktigt bra faktiskt! Hur intressant story som helst, hoppas bara att dom övriga avsnitten håller samma klass!

Missade en liten sak bara, såg att det stod Spielberg på slutet, är han regissören eller?
1250 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1250 inlägg
[quote="Hector":14du9d9e]Missade en liten sak bara, såg att det stod Spielberg på slutet, är han regissören eller?[/quote:14du9d9e]
Han var med på ett hörn, som [i:14du9d9e]executive producer[/i:14du9d9e].
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag glömde helt bort att det var ikväll tyvärr, vet ni om det går någon repris av det första avsnittet?
1250 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1250 inlägg
Det verkar inte gå i repris, vilket jag tycker verkar väldigt konstigt, då Kanal 5 säkert har betalat en bra summa för serien...
I och för sig, Rome går inte heller i repris.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Det är konstigt! Speciellt när serierna är så fantastiska! Into The West var verkligen gripande och bra. Så äckligt realistiskt! Kommer helt klart fortsätta se denna serien...Du missade någonting Thomas
4488 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4488 inlägg
Det som är speciellt bra med serien är att den berättar två historier helt skilda från varandra med inte de minsta likheter och så vävs dom samman till att bara bli en i slutet... Ska inte spoila så mycket men sista avsnittet är kanske den bästa i serien... Superbt skildrat....

Med slaget i "Little Big Horn" som klimax... och Tågbyggandet tvärs igenom Amerika är inte dåligt heller...

Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag håller med dig Marcus (tågbyggandet är nästan det fräckaste), och kan lova andra att serien bara blir bättre och bättre...

Mitt favoritavsnitt är nog 4 eller 5 (kan inte riktigt hålla isär dom...), men jag lovar att jag inte ska avslöja något!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Då var det dags för avsnitt 2

Slå på 5:an kl. 20.00 ikväll!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag missade andra avsnittet för jag var på 70-årskalas
Kan någon berätta lita vad som hände eller dirigera mig till en sida där det står? Förresten, är det någon resumé innan programmet börjar?
3462 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3462 inlägg
Oj, 70 bast. Men du verkar relativt pigg för din ålder
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Haha (min morfar)

Men, seriöst. Vad hände?
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden