Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag vet inte, det kanske bara är något fel på mig ( ) men fasnar man inte av någon anledning bara när Huste Full visas, det är ju inte bra eller roligt men något är det
1193 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1193 inlägg
Family Guy är lugnt det roligaste som går på tv nu. Ser verkligen fram emot skaparnas nya serie, American Dad, där familjen bl.a. består av en utomjording och en kåt tysk fisk

Huset fullt blev ju succé för tvillingarna Olsen iallafall ^^
4488 inlägg
för
4488 inlägg
Inte helt fel att tjäna så mycket pengar vid sån liten ålder...
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Att vara multimiljonärer tackar man nog inte nej till
Jag vet inte riktigt, men jag tror att Family Guy och The Simpsons är de roligaste de visar på TV just nu
4488 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4488 inlägg
Håller med där... Tecknad humor at its best!
1193 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1193 inlägg
[quote="Return of the King":19zzxmos]Jag vet inte riktigt, men jag tror att Family Guy och The Simpsons är de roligaste de visar på TV just nu [/quote:19zzxmos]

Instämmer helt där. Överlägset roligaste som går just nu
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Syn bara att de inte visar nya avsnitt
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
huset fullt ar en bra serie
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
ÄN EN GÅNG (FÖR FYRTIOELFTE GÅNGEN), MASTER OF YOUR MIND: [i:1ds5i230]VARFÖR[/i:1ds5i230] ÄR SERIEN BRA!?!?!

KAN DU ÅTMINSTONDE MOTIVERA DIG I DINA INLÄGG!?!?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Lossa på Caps Kadhammar, dina gnälliga inlägg är mycket mera irriterande än något master of your mind (vilket otroligt pretentiöst namn förresten) skulle kunna skriva.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Ok, då.
Men jag börjar störa mig på att master of your mind (Jo, fint namn...) bara skriver en mening i varje inlägg - hela tiden, varje gång. Men aja, kanske var lite överdrivet att hålla in Caps Lock.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Den slutar alltid i moralfrågor... det enda "roliga" är att se någon av tvillingarna när de kommer med sina repliker.
4488 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4488 inlägg
Säg någon Amerikansk drama, sitcom och komediserie som inte har stora moralkakor i sig med undantag från en staka komedi och sitcoms som Vänner och en rad andra...

dom fullkomligen exploderade under 90-talet men nu börjar sådana serier blomma ut och mer nyskapande och "farliga" serier bildas som: Lost, 24 och CSI så man kan säga att vi har gått tillbaka till 70-talet då actionserier var som mest populärast
1427 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1427 inlägg
Hatar också det där!
Det är det som gör filmen "the Spongebob Squarepants Movie" så bra!

Alla dom där serierna slutar typ ngt i den här stilen:

- Vi har tänkt och kommit fram till att du är rätt man för jobbet!
(vilket hela filmen/avsnittet/serien handlat om att huvudkaraktären velat ha jobbet)
- Mkt generöst erbjudande men jag måste tyvärr tacka nej! Jag har redan allt här med min familj!
(Huvudkaraktären går fram till sin familj och kramar om dom, själv sitter man och håller fan på att kräkas av ilska, - Vad fan håller killen på med ta jobbet!)
870 inlägg
för
870 inlägg
Denna serie kan vara rolig ibland men fördetmesta inga roliga skämt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
tyckte att serien var bra när jag var liten men tycker inte den håller sig mot dagens serier....
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
kanske en dum fråga men det var ett tag sedan jag såg serien:
En kompis till mig sa att Scarlet Johansson spelade med i Huset Fullt som mellansystern. Stämmer det???
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
då måste dom ha sett i syne för dom är ju inte alls lika varandra hon som spelar mellansyster stephanie heter jodie sweetin
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Tack!
Det var väl det jag trodde... (alltid lika kul att ha rätt )
De är ju som sagt inte särskilt lika varann...
196 inlägg
för
196 inlägg
John Stamos. Mums!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden