-1 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
-1 inlägg
Jag tyckte den var jättebra och spännande hela tiden. Hannibal är lite otäck men det ska han vara.
Jag gillar sådana här filmer. Där det händer en massa saker hela tiden.
11107 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
11107 inlägg
Har inte tittat ännu men ska ge serien en chans vid tillfälle!
 
928 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
928 inlägg
Ikväll är det premiär klockan 9 på kanal 5 för serien, så då kommer jag sitta bänkad vid tv:n iaf. 
1569 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1569 inlägg
Ja vad tycker ni än så länge?
Jag tyckte första avsnittet var okej! Bättre än vad jag förväntade mig efter trailern. Ska ge den en chans i ett par avsnitt till iaf så man får se hur den utvecklas! Kul med Mads Mikkelsen! :)
928 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
928 inlägg
Jag gillade det, men måste se några avsnitt till för att se om det är något jag vill fortsätta se. Men det verkar lovande.
133 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
133 inlägg
Jag vart inte särskilt imponerad, trots att jag har en liten man-crush på Mads. 
Serien kändes som vilken kriminal-serie som helst, nästan sämre :(. 
1020 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1020 inlägg
Har inte varit så pepp på serien innan men ska nog ge första avsnittet en chans idag ändå. Återkommer senare med om vad jag tyckte!
673 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
673 inlägg
Happ då var ännu ett avsnitt över och jag måste säga att jag verkligen gillar vad jag ser. Trodde inte detta på förhand men "Hannibal" är bra skit! Måste ju också nämna hur fantastiskt jäkla SNYGG den är, är ju helt galet. Nästan så "Breaking Bad" ligger i lä ;)
Scenen med kaffet var ju bara så

Ska bli intressant att följa serien och vilken väg den tar. Gillar samspelet mellan Graham och Lecter oerhört mycket så jag hoppas det får lika stor plats i kommande avsnitt. Deras små samtal och hur de hela tiden småhintar åt varandra.
352 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
352 inlägg
Tror jag kommer följa hela, riktigt bra är den!
1020 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1020 inlägg
Tyckte den verkade intressant innan den kom ut, men har inte blivit att jag sett något. Inte bara orkat med helt enkelt. Men efter vad jag har sett här vad ni skrivit så har jag förtroende för serien. Hur många avsnitt finns? Ska kolla in den ikväll! :)
928 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
928 inlägg
Är de bara jag som får lite Dexter-vibbar av det också?
1569 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1569 inlägg
Två avsnitt finns ute för tillfället! Gillar också det jag har sett hittills, tyvärr har jag ännu inte lyckats se Dexter så svårt att svara på din fråga Celia, men framför allt splet mellan Graham och Lecter är störtskönt so far!! :)
51 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
51 inlägg
är på avsnitt 12 och måste säga att jag är positivt överraskad, mads är brillijant i rollen som hannibal
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden