Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
100 höjdare är då den roligaste serien som går på tv just nu.Filip och Fredrik som egentligen har en massa tråkiga skämt men dom gör det så jädra roligt.Sen har vi ju listan dom ligger på 81 nu och dom har haft några roliga nummer,speciellt dom två numren med japanerna som dopar sina arslen i smutsigt vatten och gägga för att få smutsigast kalingar.SJUK. ¨Så vad tycker ni?VIlket nummer tycker ni har varit roligast än så länge?Skriv på.
1427 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1427 inlägg
Filmerna är roliga men dom drar ut programmet för mycket med sitt eget prat. Liksom 10 klipp på max 2min på 1 timma det blir mycket pladder på den tiden för att fylla ut tiden!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag gillade inte Sveriges roligaste ögonblick och jag gillar inte detta. Jag skulle tro att jag inte gillar detta för att klippen är ju inte roliga. I Sveriges roligaste ögonblick slutade jag kolla på det när ett flygplan störtade och de förväntade sig att man skulle skratta åt det, det är ju sjukt...och hemskt eftersom någon skulle ju kunnat bli skaddad
1427 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1427 inlägg
Sveriges var inte roligt men detta är roligare!
Bortsett från pladdret!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja pladdret kan man störa sig på.Iblandt blir det lite väll oseriöst.Tyvärr.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
100 Höjdare äger STÖRT MYCKET. Säsong 3 kommer äga stenhårt. Har en polare som nyss blivit anställd som researchredaktör för säs 3, han har berättat lite hemligheter om säsongen för mig. Mohahahha.=)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tycker att fredrik och philip börjar få lite väl mycket storhetsvansinne..
1193 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1193 inlägg
100 höjdare är lätt ett av de bästa programmen som sänts på kanal 5. Sättet man klipper ihop programen på genom udda inslag där t.ex. gäster befinner sig bakom soffan eller när programledarna försäger sig är bara för klockrent.

Håller dock inte med om att klippet "Dropparna" var det roligaste. Fanns många andra som var bättre, bl.a. inslaget där en kille ringer in till en radiostation och har chansen att vinna en motorcykel.

[quote="Bio|Yoda":3w3fd3gi]Tycker att fredrik och philip börjar få lite väl mycket storhetsvansinne..[/quote:3w3fd3gi]
Tänkte du på nya reseprogrammet eller?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Helt ok program, några klipp roliga, några inte..Mest torra skämt!! Långt ifrån top 10 program!
870 inlägg
för
870 inlägg
Ett väldigt dåligt program precis som alla program som Fredrik och fillip har gjort. Väldigt torr humor.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Väldigt torr humor, hur många program har du sett egentligen?
Tycker eftersom det är 100 klipp så är humorn väldigt blandad och borde passa alla.
Tycker att det verkar som att du har bestämt dig för att hata alla Filip och Fredriks program?

Längtar tills den nya säsongen av 100 höjdare kommer, det verkar som om den ska börja när Grattis världen slutar.
Undrar bara vad dom kommer att ha för tema då?
870 inlägg
för
870 inlägg
Jag har inte bestämt mig för att hata alla deras program jag bara gör det. Dom är så himmla larviga och omogna.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag tycker tvärtom.. torr humor har dom som inte uppskattar det
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Det var bara ett skämt, men jag fattar inte varför du tycker att Hey baberiba är så mycket bättre än deras.
Hey baberiba är också väldigt löjligt och omoget program, att en gammal kärring föder ett barn i en mataffär utan att märka det, kungafamiljen, Lill Babs som soparbetare o.s.v?
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Hundra Höjdares tredje säsong hade premiär igår.
Programmet har förändrats lite, bla så har men olika tio topp listor för varje program med olika teman, och igår så var det dom tio roligaste hjärnsläppen, där vi fick höra Carola predika, se en kvinna som lever på gjord o.s.v.
Och vilken premiär det va, visste inte riktigt hur det skulle bli nu när dom skulle ha olika teman för varje avsnitt, men det blev ju bra, grymt bra.
Alla kilppen var ju grymt roliga, och gästerna Anders och Martin Timell var väldigt bra och roliga.
Så vad tyckte ni?
4680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4680 inlägg
Jag såg inte hela programmet men det var ganska roligt stundtals. Tycker i och för sig att det var ganska barnslig humor ibland, jävligt omoget faktiskt! Kan vara kul ibland, jag kanske inte var på humör just då!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Helt värdelöst...Filip och Fredrik borde gå och gömma sig i en grotta i Sakreks högsta topp och ruttna där i 5 år!
4680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4680 inlägg
Fast igår var det ganska roligt! Robert Gustavsson är alltid bra! Jag tyckte det var bättre än det första programmet.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Den är så himla rolig, men vissa grejer fattar man inget.
Men tur att man kan se klippen på Kanal 5 igen så att jag kan förstå bättre de andra gångerna.

Carola-delen får mig att skratta ihjäl mig.
- SJÄLVMEDÖMKAN, AAAAAAAAAAAAAÏÏEEEEEEEEEEEE!!!

Och Candlemass videon är så dum!!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
"100 höjdare!" äger... Så enkelt är det. Inget går upp emot Aktuellt-Jarl i Sarjevo i alla fall!


[img:2jstgf3y]http://www.ur.se/krig/pict/studio.jpg[/img:2jstgf3y]
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden