3296 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3296 inlägg
Har sett alla dom 1001 filmerna som man enligt boken 1001 fimer du måste se innan du dör? Och vad tycker ni om boken fattas det många bra tittlar.
3296 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3296 inlägg
Ska räknar hur många jag sett sedan har sett långt i från alla.
3296 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3296 inlägg
Ja den är verkligen bra även om man givetvis saknar några tittlar är det väldikt mycket bra filmer i den. Intresanta texter är det också.
211 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
211 inlägg
Hur American History X inte hamnade i boken är helt galet!
217 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
217 inlägg
Någon som har tips på en bra hemsida där man kan köpa boken? :)
3296 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3296 inlägg
På bokus köpte jag den för 200 ungerfär det är möjligt att det finns någon billigare sida där man kan köpa den på men tycker det är ganska hyfsat pris.
217 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
217 inlägg
Okej grymt ska kolla upp!
1573 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1573 inlägg
Den är bra den boken! Försöker se en film därifrån då och då och har sett runt hälften av dem! Den behöver väl uppdateras så småningom framför allt i den senare delen av boken då vissa filmer får mer betydelse än andra i takt med att tiden går, men på det hela taget tycker jag att det är bra utbud på titlar och genrer i boken efter de olika årtiondena! 
2575 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
2575 inlägg
Jag håller med, en riktigt bra bok och man får många bra (och dåliga ;) ) tips ifrån den. Att vissa filmer är med eller inte med har väl mycket med att göra att det är många revolutionerande filmer som prioriteras. Till exempel så är ju Mad Max med och den är rätt kass men inte Mad Max 2 som är mycket bättre.
4340 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4340 inlägg
Japp en riktigt bra bok som ger en hel del bra tips. Har sett det mesta av det som jag vill se, men har ändå en del filmer kvar att beta av.
474 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
474 inlägg
Oj, oj, oj! Den där boken är som en dröm för mig! Otroligt att det finns något sådant. Skriver upp den på önskelistan DIREKT. ;)
3296 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3296 inlägg
Ett bra investering :)
2549 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
2549 inlägg
Jag gillar den, men säger som Phip. Finns många ruttna som är med men tack vare att dem slog igenom lite, som till exempel Mad Max och Independence Day. 
3296 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3296 inlägg
Ja dom vill väl ta dom viktigaste filmerna gör filmens utvecling antar jag.
11101 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
11101 inlägg
jag kan tala om vilka filmer ni ska se så spar ni in pengarna.
 
3296 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3296 inlägg
Då blir det väl bara Eddie Murphy filmer och ett par thrillers ;)
11101 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
11101 inlägg
1001 filmer ni önskar ni hellre vore död än att se
kommer snart till en bokhandel nära dig
 
3296 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3296 inlägg
Du är rollig du Bonk :)
138 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
138 inlägg
Underbar bok, den där! Jag tar ofta fram och bläddrar i den om jag har slut på filmtips. :) Har dock inte alls sett särskilt många än, kanske 100 stycken. 
3296 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3296 inlägg
Har inte heller sett så många bara drygt 150 men jag planera att se många inom snar framtid, och hoppas jag hiner se alla innan jag dör.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden