Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Brandon Routh var född 9 October 1979
Des Moines, Iowa, USA

han har varit med i tv serier och filmer

"Oliver Beene"
- Dibs (2004) TV Episode .... Brian
"Will & Grace"
- A Gay/December Romance (2004) TV Episode .... Sebastian
"Cold Case"
- A Time to Hate (2003) TV Episode .... Young Henry Phillips
"One Life to Live" (1968) TV Series .... Seth Anderson #1 (2001-2002)
"Undressed" (1999) TV Series (as Brandon 'B.J.' Routh) .... Wade (2000: Season 3)
... aka MTV's Undressed (USA: complete title)

"Odd Man Out"
- You've Got Female

men i år 2006 så gjorde han sin första film roll i filmen Karla

Men han spelar också Clark Kent/Superman i den nya kommande filmen Superman Returns

Källa: Imdb

vill ni läsa mer om Brandon Routh så gå då in här [url=http://www.imdb.com/name/nm0746125/:1xue8wwo]Brandon Routh[/url:1xue8wwo]

så vad tror ni om denna skådis då?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Han är väldigt lik orginal superman christoffer tycker i alla fall jag ska bli kul och se om han kan axla manteln eller falla platt på näsan...... Ganska svår roll för klarar han det inte bra så faller hans karriär innan den ens börjat.
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Ska bli väldigt spännande att se hur han klarar av titelrollen i Superman Returns. Han liknar Christopher Reeve riktigt mycket och jag tror att han kan lyckas.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag har faktiskt inte sett någonting av honom, men han kommer nog att lyckas... om ingenting händer honom. Man känner väl till Supermanförbanelsen
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
okej det gick ju bra för han i Superman Returns filmen och han har nu gästat i den animerade Batman serien The Batman som Everywhere Man (löjligt namn) och för Routh's skådespelarkarriär ser ut som att ha en ljus framtid framför sig.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Tycker han klarade sig bra i Superman Returns. Han gjorde vad det behövdes för att filmen skull bli lyckad. Han gör ingen annan film för tillfället (enligt imdb) så det lär väl ta ett tag innan vi får se honom igen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Brandon Routh var perfekt som Christopher Reeves kopia i Superman Returns men längre än så kommer han nog tyvärr inte, det händer ju lätt så när det gäller Superman skådisar, tyvärr. Vi får bara hoppas på att han inte blir ännu ett offer för Supermanförbannelsen.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jaa, han är skitlik Reeve.
Han är väldigt bra tycker jag. Såg honom i SR med mamma, och hon är en Reeve-fan och började gråta p.g.a den slående likheten!
196 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
196 inlägg
[quote="Linda":1vxevpkx]Han är väldigt lik orginal superman christoffer tycker i alla fall jag ska bli kul och se om han kan axla manteln eller falla platt på näsan...... Ganska svår roll för klarar han det inte bra så faller hans karriär innan den ens börjat.[/quote:1vxevpkx]

Hmm om han nu är lik Christifher Reeve så är alltså han snygg och så speciellt snygg var inte Reeve men Brandon är snygg!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Brandon Routh kommer nog alltid nu att förknippas med Superman och det är inte bra det men men nu har han en karriär iallafall
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Brandon Routh passade perfekt som Superman. Jag vill dock se honom i något annat innan jag kan bedöma hans kvalitéer som skådespelare. Hoppas att han får någon ny roll snart. Annars är det lätt att förknippas med Superman.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="lucky_star":3mx00ahl][quote="Linda":3mx00ahl]Han är väldigt lik orginal superman christoffer tycker i alla fall jag ska bli kul och se om han kan axla manteln eller falla platt på näsan...... Ganska svår roll för klarar han det inte bra så faller hans karriär innan den ens börjat.[/quote:3mx00ahl]

Hmm om han nu är lik Christifher Reeve så är alltså han snygg och så speciellt snygg var inte Reeve men Brandon är snygg![/quote:3mx00ahl]

Håller helt med om att han är snygg och tyckte att han var riktigt bra i superman returns så jag hoppas att han kommer att ha en bra karriär och inte fastnar i "förbannelsen" men jag tror även att hans modellkarriär tar relativt mycket tid.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden