Visa första inlägg
3462 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3462 inlägg
[quote="Nate96":1oadinji][quote="Fredrik":1oadinji]Förresten är han ingen pappa.[/quote:1oadinji] Så Norman Osborn är inte en pappa [/quote:1oadinji]

Du förväntar dig väl inte få nåt svar när du citerar ett inlägg som är över 2 år gammalt?

Du behöver inte leta orsaker för att skriva av dig. Finns det inget att säga så skriver man inget.
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
Upptäckte en liten kul detalj nu senast jag såg SM och det är att Peter har en Evil Dead II poster hängandes i rummet, en film gjord av ingen mindre än Sam Raimi himself
3462 inlägg
för
3462 inlägg
En ännu större referens till Evil Dead är att Bruce Campbell har en liten roll, men misstänker jag att du redan har upptäckt.
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
Nej det visste jag inte och han har inte stått för den näst skönaste birollen i alla 3 filmerna efter J.K. Simmons

Näe men Bruce brukar jöe vara med i Raimis filmer så det är lite trademark för båda. Alltså att dem jobbar tillsammans
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Har man harmon/kardon DVD och DTS harmon/kardon bas så ska man lätt köpa den har filmen! Själv har jag det och såg filmen igår! Och när han jager Farbror Bens mördare och sitter på typ en knopp på ett hus tak, och skjuter iväg sitt nät, så hör man först att nätet är bakom en och kommer framåt! Och jag som satt längst ut på soffan fick rysningar i kroppren, för det hördes som att nätet var alldels brevid mej!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Är det bara jag eller är den första Spiderman filmen den ända med en konkret handling?
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Det beror alldeles på vad du definierar med konkret handling.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
En bra och genomtänkt handling som inte måste luta sig på överdrivet mycket effekter. (För visst har den första spiderman ochså en hel del effekter).
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
5
225 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
225 inlägg
[b:1x1es6p3]Spider-Man 2[/b:1x1es6p3] placerar sig någonstans mellan [b:1x1es6p3]The Dark Knight[/b:1x1es6p3], och [b:1x1es6p3]Batman Begins[/b:1x1es6p3]. Den håller hög klass och underhållning hela vägen och Tobey Maguire fungerar bra i huvudrollen.

Betyg:
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden