Visa första inlägg
235 inlägg
för
235 inlägg
jättebra film enligt mig, fick 4,5, gillar specielt den sista delen mest med bruce willis i fokus
648 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
648 inlägg
[quote="Pappenheimer":15blxouf]dom koncentrerar sig lite väl mycket på att filmen ska vara annorlunda [/quote:15blxouf]

Det är just det som är felet tycker jag.
235 inlägg
för
235 inlägg
jo jag kan förstå att många inte tycker om den här filmen, den ÄR ju annorlunda, det är just därför JAG tycker om den, den är som en serietidning fast på film...vilket är den enda film ja vet som är så, Batman, spidey och superman filmerna mfl handlar ju om serietidnings världar och karaktärer men dom liknar ändå vanliga filmer, så de e ju klart att många inte kommer tycka om filmer som sin city.....den e ju mycket annorlunda.
851 inlägg
för
851 inlägg
Gav den en fyra. Den varr bra, trots att den var svartvit på många ställen, men det är väl vitsen med hela filmen.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Den är väl svartvit hela tiden, bortsett från enstaka detaljer som kan vara i färg?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, det är bara en scen som är helt i färg och det är när Marv kommer in på... vadfan heter klubben... Kadie's?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Att ha sett den här bio är bara för bra för att va sant. Fan vad jag njöt!
648 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
648 inlägg
[quote="Dent, Harvey Dent":1gdm4l7q]jo jag kan förstå att många inte tycker om den här filmen, den ÄR ju annorlunda, det är just därför JAG tycker om den, den är som en serietidning fast på film...vilket är den enda film ja vet som är så, Batman, spidey och superman filmerna mfl handlar ju om serietidnings världar och karaktärer men dom liknar ändå vanliga filmer, så de e ju klart att många inte kommer tycka om filmer som sin city.....den e ju mycket annorlunda.[/quote:1gdm4l7q]

The Crow är ju en rätt udda serietidningsfilm med mycket seriekänsla iofs.
225 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
225 inlägg
Ett mästerverk! Se den!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden