102 inlägg
för
102 inlägg
Tjena gänget! Några som planerar att spurta runt mellan Stockholms biografer i höst? Har någon satt sig in i programmet ännu? Vilka blir årets guldkorn? Några spännande indies på g?
12243 inlägg
för i svar på NiclasCeders inlägg
12243 inlägg
Tjenare Niclas! En annan bor mitt ute i en åker i Skåne så det blir tyvärr inte för min del. Men det skulle vara kul att få besöka festivalen. Arrival förhandsvisas väl på Stockholm filmfestival?
102 inlägg
för
102 inlägg
Då tycker jag 9-20/11 är en mycket lämplig för en tripp till en mer urban miljö och lite biogodis.

Hmm, har inte hunnit spana in programmet ännu. Var på programreleasefesten och plockade upp tidningen, men råkade fokusera mer på Champagnen än programmet tyvärr. Ska bläddra lite i den ikväll! Återkommer med vad som verkar najsast!
12243 inlägg
för i svar på NiclasCeders inlägg
12243 inlägg
Ja det tycker jag också, ska bara övertala min sambo :D. 

Du får spana in programmet och sen återkomma! Är nyfiken på vad som kommer visas. Eller har du programmet på datorn så du kan länka? :) 
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Ska inte åka i år och vägrar därför att spana in programmet överhuvudtaget. Kommer ju bara känna "ÅÅhh DEN FILMEN MISSAR JAG och DEN MISSAR JAG". Men var väldigt sugen på att åka upp men blev inte så.
12243 inlägg
för i svar på Moviemasters inlägg
12243 inlägg
hehe! Ja det är risk för att man börjar känna så :D
12243 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
12243 inlägg
Här är programmet!

Skulle verkligen vilja gå på denna festival! Speciellt Arrival.
128 inlägg
för
128 inlägg
Tycker helt klart att folk borde gå på festivalen i år, det kommer massvis av bra film (säger det inte enbart för att jag själv jobbar med det). Men har kunnat följa filmerna ett tag nu och presenterar mina bästa tips här nu inför festivalen! 
12243 inlägg
för i svar på Vad blir det för film?s inlägg
12243 inlägg
Men hur funkar det? Köper man ett pass så man kan se alla filmerna eller får man betala för varje film?
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Jag skulle verkligen vilja se "Arrival" av Denis Villeneuve, man får se den en månad tidigare på festivalen!
128 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
128 inlägg
Det är biljetter till varje enskild föreställning, och för det krävs medlemskap! Sedan finns också prova-på-biljetter! All info finns här
12243 inlägg
för i svar på Vad blir det för film?s inlägg
12243 inlägg
Då blir det ju svin dyrt om man vill se många filmer! Jag trodde att man köpte en biljett för 800 släng och så kunde man se så många filmer man ville. Då hade jag besökt festivalen även fast jag bor på en åker mitt ute i Skåne.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden