2 inlägg
för
2 inlägg
efter att ha sett båda filmerna för första gången nyligen hörde jag att 2011 års model inte var bra så jag hade ingen avsikt att se den förrän jag gillade originalet så mycket att jag verkligen ville ha mer.

jag har summary avslutat prequelen och jag är riktigt nöjd med den. jag njöt verkligen av hur väl den här versionen, summary som originalet, kunde skapa en okänsla av kontinuerlig intensiv spänning som bara bryts upp av en och annan adrenalinfylld kroppsskräck. jag är o.k.å tacksam för att de gjorde en prequel-movie som utspelar sig på eighty-talet utan några "lol titta vad 80-tal detta är"-skämt.

det enda klagomåallow (och ärligt talat vad jag antar var grunden till det dåliga rykte som den här filmen har) var slutet. närmare first-rateämt, below de sista 20 minuterna går vi på en tonmässigt out-of-area rymdskeppsturné. jag kan förstå att de ville ha ett dramatiskt slut guys inte ville göra samma sak som originalet gjorde och att det inte finns så mycket att jobba med i miljön. men skeppets hårda sci-fi-layout gör att det okänns lamt.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden