Visa första inlägg
11107 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
11107 inlägg
[size=0=0]SciFiWorld och Cinemateket bjuder på gratis bio! Den 6 december visar vi orginalversionen av "Närkontakt av tredje graden" i 35mm kopia på Bio Victor i Filmhuset i Stockholm. Se denna fantastiska film som den ska ses, på stor duk i någon av dom 364 bekväma skinnföljerna på Bio Victor...och helt gratis![/size]
[size=0=0][color=#000000=#000000]Biljetterna hämtas ut gratis i Cinematekets monter på mässan.
Antalet är begränsat till 364 biljetter, max 2 st per person, så först till kvarn...
[/color][/size]
11107 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
11107 inlägg
[color=#000000=#000000]Cinema, Sveriges största filmtidning, kommer finnas på plats med en
monter på mässan och dela ut senaste numret av Cinema gratis! !
[/color]
De kommer även ha ett prenumerationserbjudande
speciellt för mässbesökare, 3 nr för 99 :- (ord. pris 180:-).
401 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
401 inlägg
Bonk - annonsmannen
11107 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
11107 inlägg
Kommisarie Bonk!
1 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1 inlägg
Var där idag... någon som vet om Kristanna Loken kommer dit imorn? Jag fick enbart till svar: "ja, det strulade ju till sig idag pga en film inspelning" followed with a contorted look -.-
44 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
44 inlägg
Ska dit imorrn! Fan vad najs!
321 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
321 inlägg
Hade tänkt att komma imorgon men tyvärr är jag hindrad av ett adventsfirande med släkten. Mer poänglöst firande får man leta efter. :)
11107 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
11107 inlägg
Vet inte om Loken dyker upp.
Jag träffade iaf Edward Furlong som såg rätt disträ ut och mest slängde ur sig ett "sweet" men han vaknade till lite när vi plockade fram datorn han använde i T2 för att hämta ut pengar på, en sån hade han aldrig fått signera tidigare. När vi försökte ta en bild när han skakar hand så hänvisade han till att man måste pröjsa för att få ta en bild med honom "I gotta make money man".
Tog ett kortare snack med Robert Englund också och frågade honom "what is the weirdest item you've signed?" och han svarade "a girl hade a Elm Street tattoo on her breasts" då sa jag "was that the weirdest or the greatest?" "both" svarade han.
I övrigt var det ungefär som vanligt, men kändes snäppet bättre än förra året. 7-8 flipperspel fanns på plats och en större variation av utklätt folk förutom en jäkla massa från Star Wars var det Star Trek, kvinnlig och manlig Jason, Myers, Freddy och till och med Batman kom klivandes. Batman klev även fram till Robert Englund - Freddy vs Batman!
-7 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
-7 inlägg
Det var skit kul! Warehouse19 (som jag var där för och hjälpte sälja samlar figurer och Lego) hade en stor succé och mer besökare än alla andra på mässan. Om du var där och såg den montern som var i närheten av ingången så antar jag att du såg mig. Small guy with a black shirt on.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden