1197 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1197 inlägg
Dan innan hålls den mindre prestige fyllda galan där man kröner dom största förlorarna under 2010 och här har vi förlorarna:
[color=#000000=#000000][size=12=12][/size][/color]
Worst Picture: The Last Airbender   (Hade trott att Vampyrer Suger hade tagit den, den är sämre)
Worst Director: M. Night Shyamalan, The Last Airbender (Fan att det inte blev  Friedberg/Seltzer)
Worst Actor: Ashton Kutcher, Killers and Valentine’s Day  (Hade hellre sett Robert Pattinson)
Worst Actress: Sarah Jessica Parker, Kim Cattrall, Kristin Davis, and Cynthia Nixon, Sex and the City 2
Worst Supporting Actor: Jackson Rathbone, The Last Airbender and The Twilight Saga: Eclipse
Worst Supporting Actress: Jessica Alba, The Killer Inside Me, Little Fockers, Machete, andValentine’s Day
Worst Eye-Gouging Misuse of 3-D: The Last Airbender  (Tycker att Clash of the Titans skulle ha haft den)
Worst Screen Couple / Worst Screen Ensemble: The entire cast of Sex and the City 2
Worst Screenplay: M. Night Shyamalan, The Last Airbender
Worst Prequel, Remake, Rip-off or Sequel: Sex and the City 2
Den stora förloraren blev med andra ord The Last Airbender och Sex & The City 2, ska bli intressant att se nästa år med tanke på att 27 uppföljare ska komma under året och en hög med remakes.
Men i natt ska dom bästa filmerna hyllas och i morgon bitti vet vi vem dom stora vinnarna är..
Vi möts på chatten!!
 
5248 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
5248 inlägg
Hehe, Airbender fick många välförtjänta "priser" med andra ord, härligt!
1197 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1197 inlägg
Ja även om jag kan tycka att Vampyrer Suger var sämre men visst The Last Airbender sög också ganska hårt..Ber om ursäkt för koderna som medföljde i texten..
5248 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
5248 inlägg
Jo men det var ändå en larvig parodi, de har varit urusla i flera år nu. Har iof aldrig gillat parodier något vidare. Men The Last Airbender var ju däremot en storproduktion och skulle tas helt seriöst, en medalj till den som lyckades med det förresten :) Konstigt att inte Jonah Hex fanns med där.
Ingen fara, jag kunde läsa ändå :) blir så där ibland.
1197 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1197 inlägg
Den hade några nomineringar bland annat Megan Fox var nominerad till sämsta skådespelerska..Jo du har rätt, man hade förväntat sig mer av The Last Airbender, dessa jävla parodier vet man hur usla dom oftast är..
5248 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
5248 inlägg
Haha ja det var hon "värd". Ja hoppas vi ses inne på chatten senare, just nu vet jag inte ifall jag orkar sitta där, det är lekstuga där inne...
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden