Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Finfin serie detta, jag gillar den.
Ska bli väldigt spännande att se vad som döljer sig i skogen.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
ja det ska det absolut bli, kommer nog bli ett program man följer med spänning
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag längtar som f*n till nästa avsnitt.Som sakt spänningen läger sig aldrig.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag längtar också! Och nästa avsnitt är nog ännu bättre!
3462 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3462 inlägg
Jag kan inte förstå vad det är så overkligt med en flygplanskrasch, händer ju titt som tätt.
Och att det prasslar i buskerna när man befinner sig på en tropisk ö som har ett rikt djurliv är heller inte konstigt.

De personer som jag har talat med har bara gott att säga om serien och enligt dem blir den bara bättre och bättre ju längre in i serien man kommer.

Första avsnittet gav definitivt mersmak, hoppas bara att den bittra avsmaken håller sig borta
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag tycker serien ser riktigt bra ut, den påminner om första gången jag såg Arkiv X. Samma känsla, känslan att detta är något riktigt bra... så jag hoppas jag har rätt för med allt dåligt som visas på tv nu för tiden, dokusåpa hit, dokusåpa dit... så behövs något riktigt bra.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Bara några dagar kvar till nästa avsnitt.Jag längtar
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Japp, imorgon är det dags igen, det ser jag fram emot.
Hoppas att serien behåller spänningen hela vägen, så att man kommer att längta lika mkt till de andra 20 avsnitten.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Javisst ja det är ju tisdag idag.Fick för mig att det var måndag.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hoppas det händer något intressant imorgon. Om jag ska vara helt ärlig förstår jag inte hur lost ska pågå i många avsnitt (20?)
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Ikväll är det avsnitt 2 av 22.
Vi får väl se om det händer ngt spännande, det hoppas jag verkligen att det gör. Det behöver inte vara för mkt blod, dock.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jaha, vad tycker ni nu om gårdagens avsnitt? Var det hemskt spännande?
Jag säger så här; jag längtar tills nästa onsdag...
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag tyckte att det mesta var slutet som var spännande. Resten var lite småtråkigt
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag tyckte att det var jädrigt spännande och slutet var lite creepy,allså finns det nån här som inte längtar tills nästa avsnitt sänds?
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag längtar iaf verkligen tills nästa avsnitt! För det här avsnittet var så mycket bättre än det första.
Man fick se mer av karaktärerna och det blev ännu mer spännande. Gillar för övrigt tillbaka blickarna på planet, ska bli kul att se dem andras tillbaka blickar. Det mest läskiga med avsnittet var i alla fall det med den franska tjejen!

Iaf var det någon mer än jag som inte tyckte det var oväntat att det var Kate som var brottslingen? Kände på mig det nästa på en gång när Walt hittade handklovarna.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Håller med Larsson om att det var ganska så väntat.

Serien håller kanske sitt mått, men hur ska detta kunna pågå i sammanlagt 22 avsnitt? Det behöver nog vara lite mer händelse i hela programmet och inte bara i slutet.
Men, vi får se vad kvällens program ger oss!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Förhoppningsvis trappas spänningen upp ju fler avsnitt man ser.
Snart är det dags för denna veckas avsnitt, hoppas att det är spännande.
551 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
551 inlägg
Jo, det borde det ju göra!
Ska bli spännande att följa seriens utveckling!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Javisst ja Lost får man inte missa ikväll. Höll jag på att glömma. Hoppas det händer något intressant ikväll så spänningen höjs lite
719 inlägg
för
719 inlägg
EDIT
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden