Visa första inlägg
12243 inlägg
för i svar på Joes inlägg
12243 inlägg
Riktigt häftigt! Det är verkligen ett passande ställe att spela in GoT eftersom där finns mängder med gamla murar, kyrkor och torn.

12243 inlägg
för
12243 inlägg
656 inlägg
för
656 inlägg
Såg två avsnitt av Luke Cage och det fick vara nog. Vilken fruktansvärd smörja! Har första säsongen av Ray Donovan som ligger här och skräpar. Det verkar helt okej. Antingen det eller en omtitt på Dynastin. Det är så jävla många avsnitt bara....
11107 inlägg
för i svar på Gomer Pyles inlägg
11107 inlägg
8 inlägg
för
8 inlägg
Stort tack för tipset om Goliath :) fantastisk serie !!.
12243 inlägg
för i svar på Axanss inlägg
12243 inlägg
Du får spendera mer tid på forumet så vi kan rekommendera serier :)
8 inlägg
för
8 inlägg
Ska nog göra det :)
2249 inlägg
för
2249 inlägg
Inte mycket snack om Westworld här i tråden. Har sett fyra avsnitt nu och är såld. Detta kan bli hur bra som helst. 
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Anton: Jorå, Westworld är bra, men är ju bara sex avsnitt kvar. Blir det fler säsonger blir de ju fristående om jag förstått det hela rätt. Ligger väl på en stark trea/svag fyra för mig just nu :)

axans: Trevligt att du gillade Goliath, fullpottare för mig och lätt höstens bästa serie, om inte årets :)

Såg nyss tredje avsnittet av Chance och den håller fortfarande, småskum som sagt, men det är något som gör den jäkligt intressant, man kan liksom inte sluta titta :)
8 inlägg
för
8 inlägg
gillar Chance med :) även The Missing sesson 2 är bra :)
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Jasså har andra säsongen av The Missing startat? har jag helt missat, blev det plötsligt ännu mer att se :) Tack för påminnelsen!
36 inlägg
för
36 inlägg
The Missing såg intressant ut lär definitivt kolla på den! har dock typ 10 serier att glo på så ett till serie projekt är egentligen de sista jag behöver men ibland kan man inte låta bli serie älskare som man är :D
2575 inlägg
för
2575 inlägg
Osäker på om jag ska börja kolla på Westworld, låter väldigt intressant men vissa säger att den börjar att tappa i kvalité (?), är kräsen då man har så lite tid att se film och serier.
726 inlägg
för i svar på Phips inlägg
726 inlägg
Är också ruskigt sugen på Westworld. Har dock inte hört något från någon att den redan börjat tappa. Hur som helst så inväntar jag nog till hela säsongen finns tillgänglig, så man bara kan plöja igenom sen :)

Har annars precis börjat kolla på Billions. Riktigt lovande start, hoppas att den håller hela vägen in i mål!
2575 inlägg
för i svar på Willimons inlägg
2575 inlägg
Såg på twitter att både Viktor Jerner och Fredrik Wikingsson tyckte att det tappade efter avsnitt 4.a, mer än så vet jag inte.
726 inlägg
för i svar på Phips inlägg
726 inlägg
Aha ok. Då får jag vara uppmärksam framöver då. Känner att det är en väldigt stor risk att jag har för höga förväntningar på denna så det är nästan bra att höra lite negativt så jag får ner taggen lite :D
12243 inlägg
för
12243 inlägg
En tråkig nyhet, "Game of Thrones" kommer tyvärr inte spelas in på Gotland.

-"Just den här gången hittade de inte vad de sökte efter, säger Mia Uddgren, filmkommissionär vid Filmregion Stockholm-Mälardalen"
188 inlägg
för i svar på Phips inlägg
188 inlägg
Gillar serien och har inte märkt någon försämring iom avsnitt 5 iaf.
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Vad tror eller tycker ni om "The Crown"? Är det en snoozefest? 
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden