Visa första inlägg
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Det blev ju ingen etta, han skojade... En tvåa fick den.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":1ecuplrp]Det blev ju ingen etta, han skojade... En tvåa fick den.[/quote:1ecuplrp]

Det var inte det jag skämtade om utan att jag att jag skrivit fel fast åt motsatt håll mot vad Tyler tyckte om filmen, kolla mitt inlägg igen så ser du att det är en etta där...

Jag vet att det kan kännas lustigt för många av er men så dålig tycker jag den var, men jag ska se om den för att vara helt säker och för att bättre kunna argumentera om varför.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
O jävlar! Såg inte det. Det var verkligen illa. Tycker du ska se om den ett par gånger.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Istället för att nominera flera i samma kategori så gör jag min lista av år 2006 på följande sätt.

Årets....

[b:2h38szcv]Action:[/b:2h38szcv]Superman Returns
[i:2h38szcv]Superman tillbaka med besked[/i:2h38szcv]

[b:2h38szcv]Skräck:[/b:2h38szcv]When a stranger calls
[i:2h38szcv]inget bra skräck år men denna film va välgjord och obehaglig[/i:2h38szcv]

[b:2h38szcv]Drama:[/b:2h38szcv]Walk the Line
[i:2h38szcv]Mycket bra skådespeleri och skapligt stark hyllning till Mr.Cash[/i:2h38szcv]

[b:2h38szcv]Svensk:[/b:2h38szcv]Beck-Skarpt läge
[i:2h38szcv]Beck vinner på walk over från övriga filmer. Skärpning Sverige tack![/i:2h38szcv]

[b:2h38szcv]Thriller:[/b:2h38szcv]Hard Candy
[i:2h38szcv]Så sjuk, så speciell, så bra skådespeleri. En riktig tänka film de gillar ja[/i:2h38szcv]

[b:2h38szcv]Animerade:[/b:2h38szcv]Flushed Away
[i:2h38szcv]Har producerats mycket animerat på gott och ont under 2006, flushed away har allt som gör en sådan film bra. hääärlig[/i:2h38szcv]

[b:2h38szcv]Komedi:[/b:2h38szcv]Talladega Nights
[i:2h38szcv]Will Ferrell i högform, behöver man säga mer?[/i:2h38szcv]

[b:2h38szcv]Flopp[/b:2h38szcv]9/11 filmerna
[i:2h38szcv]United 93 och WTC va två filmer jag hade väldigt höga förväntingar. Dessa sköts ned lika enkelt som en ensam anka på nintendo 8-bits "duck hunt". Skrämmande att folk kallar en film som united 93 årets film? skandal[/i:2h38szcv]

[b:2h38szcv]Skådespelare/Skådespelerska[/b:2h38szcv]Will Ferrell/Ellen Page
[i:2h38szcv]Will: Bästa skådisen som går på denna jord just nu. Underbart skådespeleri i talladega nights och Stranger Than Fiction.
Ellen: Hennes rolltolkning i Hard Candy är bland det bästa jag sett. Snacka om framtidslöfte detta[/i:2h38szcv]
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden