Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Private Area":2wjzzjmb]jag har köpt special edition utgåvan, så det är ingen gammal hyr film[/quote:2wjzzjmb]

japp.. men är den censurerad eller inte ??
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
En film med en barbröstad-skrikande-blodtörstig Arnold schwarzernegger (ursäkta den dåliga stavningen) är oslagbar helst när han slåss mot en annan nästan lika blodtörstig motståndare!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Mycket bra film för att vara från 87! En av mina favoriter. Arnold spelar väldigt bra i denna film!

Ger den en stark
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Just det JackBlack det är rätta takter jag ger också den
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag håller med JackBlack med! En väldigt bra film från 87! Den får
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag bara måste hålla med JackBlack här för filmen är helt otroligt bra! Bra där JackBlack! Du verkar vetamycket om filmer! Predator får en
21 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
21 inlägg
Ja! Många verkar hålla med JackBlack här och det gör jag också! Predator såg jag för några år sedan och den är fortfarande en pärla! Bra där JackBlack!

Betyget bli
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Predator är nog Arnolds bästa faktiskt tycker jag då men alla har ju sin egen åsikt. Jag gillar bara första filmen eftersom den har bäst story,bra skådisar och Arnold härliga brytning.

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ettan e bättre än tvåan så jag ger den en :mz4:
235 inlägg
för
235 inlägg
jepp tycker också ettan e bättre än 2an, gav den också FYRA, tvåan e väl då en TREA typ...
648 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
648 inlägg
Helt klart en av Arnolds bästa.
Ta bara den fantastiska repliken, "You set us up. It was bullshit, all of it", med tysk-österikisk brytning. Obetalbar.
851 inlägg
för
851 inlägg
Får en trea av mig, en helt godkänd film, helt enkelt. Inget speciellt dock.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Ger den en 5. D en äger alla filmer i världen!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden