Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
mm jo
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Predator e en skitbra film toro att jag ska se den igen ikväll
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Å tusan, vad roligt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
det bästa är nog han med glasögon som berätar kassa vitsar
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vadå? Hans vitsar är ju roliga.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
ja skit roliga.

ps för dom som inte förstod var jag ironisk där
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det var jag också.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
bra för dig hmm Venom tog du Venom för att du gillar Spiide?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
sorry det ska stå Spidde inte Spiide
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Spider-Man? Ja, dels därför.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Venom":2j7nyx2k]
ONÖDIGT VETANDE:
Jesse Ventura (Blain) var 1987 en riktig soldat i den amerikanska armén och hade 1 cm större biceps än Arnold Schwartsenegger.[/quote:2j7nyx2k]

Jesse hade inte det, det var så att Arnold hade sakt till personalen som hade hand om kläderna att de skulle säga att Jesse hade 1 cm störe biceps än Arnold. Detta för att Arnold ville få Jesse att slå vad om vem som hade störst. De gjorde det(om en flaska Champanj), men Jesse fick då se att Arnold hade 3 cm störe än han.

[quote="ff1984":2j7nyx2k]van damme spelar visst predatorn i predator fast bara en liten roll när man ser den som osynlig när den springer det är van damme kolla på extra matrialet så ser ni så är det[/quote:2j7nyx2k]

Var någon stans var det i extra matrialet? hittar inte det.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Besserwissern i mig vill även tillägga att rovdjur på engelska uttalas
präddätår och inte pridäjtår som många säger

alltså säg efter mig .. Vä Präddätår med Arnåld Svartsenegger
4680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4680 inlägg
Ja, det är klart man uttalar det "präddätår"! Jag visste inte att man kunde uttala det på nåt annat sätt!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
har faktiskt aldrig hört någon som uttalat ordet rätt
1026 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1026 inlägg
[quote="**PhantasM**":343qfo2k]Besserwissern i mig vill även tillägga att rovdjur på engelska uttalas
präddätår och inte pridäjtår som många säger

alltså säg efter mig .. Vä Präddätår med Arnåld Svartsenegger [/quote:343qfo2k]

Jag har aldrig i hela mitt liv hört någon uttala ordet "predator" som "pridäjtår". Varför skulle man göra det? Det är ju bara att kolla hur ordet stavas så förstår väl vilken människa som helst hur det stavas.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Micke":2l9t45wp]
Jag har aldrig i hela mitt liv hört någon uttala ordet "predator" som "pridäjtår". Varför skulle man göra det? Det är ju bara att kolla hur ordet stavas så förstår väl vilken människa som helst hur det stavas.[/quote:2l9t45wp]

kanske beror på att när filmen var populär ,typ när jag gick i nionde klass ,alltså 1988 ,då uttalade alla som jag vet filmen så. fast även nu vet jag ingen som uttalar de rätt
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Den här filmen e skön, gillar när arnold pajar tänderna på rovdjuret.

Stör mig på att man ser den svarta killens arm, när det ska vara meningen att den är borta.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote:1vnjij6w]Stör mig på att man ser den svarta killens arm, när det ska vara meningen att den är borta[/quote:1vnjij6w]

Hmm, inte jag märkt. Dock väldigt längesen jag såg den. Bra effeker för 87 iaf.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Hero":1ruslx68][quote:1ruslx68]Stör mig på att man ser den svarta killens arm, när det ska vara meningen att den är borta[/quote:1ruslx68]

Hmm, inte jag märkt. Dock väldigt längesen jag såg den. Bra effeker för 87 iaf.[/quote:1ruslx68]

om du såg den för länge sen kanske de var på en svensk hyrfilm ,den scenen är bortklippt i den svenska versionen + många andra. vet inte om det finns nåt oklippt svenskt exemplar ..är det nån som vet om svenska dvd utgåvan är oklippt, tycker jag är det allra viktigaste när man ser film ,att den är ocensurerad.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag har köpt special edition utgåvan, så det är ingen gammal hyr film
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden