Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="thopet410":2nqpeaoa]jag har den redan, så jag tror inte det. fast annars skulle jag helt klart skaffa den genast.[/quote:2nqpeaoa]

Du tror inte på vad? på mig? eller tror inte att filmen är bra?
1026 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1026 inlägg
"Gladiator" är en riktigt bra film, en av de bättre i sin genre. Jag kan inte säga att jag tycker att Russel Crowe gör någon minnesvärd prestation, han gör det han är där för helt enkelt, inte mer. Joaquin Phoenix däremot är den som lyser upp mest i hela filmen. Han är en väldigt bra skådespelare och gör en stor del av den här filmen. Kul att se honom spela en ond karaktär.

Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Jurassic_boy":3mdild7l][quote="thopet410":3mdild7l]jag har den redan, så jag tror inte det. fast annars skulle jag helt klart skaffa den genast.[/quote:3mdild7l]

Du tror inte på vad? på mig? eller tror inte att filmen är bra?[/quote:3mdild7l]

jag missförstod ditt inlägg, jag trodde du menade att alla som tycker den är så bra ska köpa den. men du menade väl att du skulle köpa den eftersom alla sa att den var så bra?
det var lite svårt att förstå vad du menade när du skriver så otydligt.
3198 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3198 inlägg
älskar den här filmen. ska skaffa nya 3-disc snart.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
gav den 4 1/2 tycker den är helt grym!!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
köpte filmen som kostade 1,19 kr och såg den igår, och den var mycket bra, kanske förväntade mig lite mer, men funkade ändå och är mycket nöjed. den fick 4,5 av 5
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Köpte du Gladiator för 1.19 kr? Jag tror inte det är möjligt...
4488 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4488 inlägg
det kostar väll den vanliga utgåvan skulle jag tro...
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag tro det blev lite fel här. Med 1,19 menar han väl 119:-, eller? 1 kr och 19 öre för Gladiator, oavsett utgåva, hade varit väldigt billigt.
4488 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4488 inlägg
jaha... tykte det stog 119 kr... för det kostar den vanliga utgåvan...
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Dobbs":j74zu3vf]Jag tro det blev lite fel här. Med 1,19 menar han väl 119:-, eller? 1 kr och 19 öre för Gladiator, oavsett utgåva, hade varit väldigt billigt. [/quote:j74zu3vf]

hahhahahhahahahah Hur kan man köpa en film som kostar 1 kr? köpte vanliga utgåvan för 119 kr, Men letade i hela stan för att hitta den billigare.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Jurassic_boy":5yjym4lu][quote="Dobbs":5yjym4lu]Jag tro det blev lite fel här. Med 1,19 menar han väl 119:-, eller? 1 kr och 19 öre för Gladiator, oavsett utgåva, hade varit väldigt billigt. [/quote:5yjym4lu]

hahhahahhahahahah Hur kan man köpa en film som kostar 1 kr? köpte vanliga utgåvan för 119 kr, Men letade i hela stan för att hitta den billigare.[/quote:5yjym4lu]

Jo, det är väl ganska omöjligt. I alla fall om man köper en ny i butik. Men eftersom du skrev 1,19 och inte 119 kan man lätt missuppfatta det.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Gladiator är en riktig klassiker i min familj (morsan var i extas när hon sett den och tvingade mig och min syrra att titta). Jag diggar den stenhårt, har den på VHS, och snart så ska jag köpa den där megautgåvan.
3198 inlägg
för
3198 inlägg
ska också köpa den nya utgåvan. när jag får pengar. det gäller att prioritera.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, nya utgåvan är ett självklart köp för mig med. Men det är en del filmer som skall inhandlas innan så den får vänta lite.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Det är helt underbart att ha denna fantastiska film på denna ultimata utgåva. På Fredag kan jag sätta igång filmen vid 18:00 och när den är slut kan jag byta till kanal 5 och se orginalvertionen. Det är helt underbart
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
En av de bästa filmerna som finns. trode att Kingdom of Heaven skulle vara lika bra för att det va ju samma regisör och sånt men det va den inte.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det var den absolut, okej kanske inte lika bra men den var allt annat än dålig. Jag tycker att Scott gjorde ett riktigt bra jobb med denna filmen, skådespelarna (Orlando Bloom) kunde ha varit bättre men annars så har den nästan samma klass som Gladiator. Det som är den stora skillnaden på Gladiator och Kingdom of Heaven är att i Gladiator så har de ett par riktigt bra ljudtekniker när det gäller effekterna. I Kingdom är det för tamt och relativt dåligt. Kom lite ifrån ämnet...
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Return of the King":10n2n3hq]Det var den absolut, okej kanske inte lika bra men den var allt annat än dålig. Jag tycker att Scott gjorde ett riktigt bra jobb med denna filmen, skådespelarna (Orlando Bloom) kunde ha varit bättre men annars så har den nästan samma klass som Gladiator. Det som är den stora skillnaden på Gladiator och Kingdom of Heaven är att i Gladiator så har de ett par riktigt bra ljudtekniker när det gäller effekterna. I Kingdom är det för tamt och relativt dåligt. Kom lite ifrån ämnet...[/quote:10n2n3hq]

Har inte sett Kingdom of heaven , men jag ser fram emot denna filmen , och tror att den kommer att vara lika bra som Gladiator eller kanske ännu bättre. Fotot är väldigt bra.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Tycker Gladiator är en bra film med mycket trovärda insatser och miljöer. Det ypiska är att jag aldrig har tyckt om Russel Crowe, vet inte varför.

Men den får
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden