Visa första inlägg
4488 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4488 inlägg
Hehe...

Ja han är inte som... andra kan man väll säga, najs klipp det avsnittet har jag nog aldrig sett förut...

När man lyssnar på honom så ser man vilket härligt jobb Johnny Depp gjorde i Fear and Loathing, klockrent... även om Thompson inte är lika "aktiv" i kroppen som förut... hehe...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det var jag som glömde logga in. Det är dock fascinerande att se att Johnny Depp faktiskt lyckades härma Hunters kroppspråk så bra.
4680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4680 inlägg
Och nu har jag sett filmen! Väldigt konstig, utflippad och trippad film! Men jag gillar det verkligen måste jag erkänna, visst det finns knappt nån handling att prata om men det gör banne mig inte något. Inte när speciellt Depp men även Del Toro gör ett sånt jäkla bra jobb. Depp är helt underbar och filmen är oftast roligt men även faktiskt lite obehaglig på sina ställen i och med att det nästan blir lite väl konstigt ibland (te.x. scenen när Del Toros karaktär ligger i badkaret helt sönderknarkad).

Det finns en del sköna kommentarer att hämta från filmen och det är Depps härliga berättarröst som gör mycket av filmen. Lita på att jag ska läsa boken snart!

Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Var ett tag sen jag såg denna film, men jag tyckte den var enormt bra. Det är precis som du säger richie, den är lite små obehaglig :P ^^,

Men finns det en bok ? ;P med samma namn ?
4680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4680 inlägg
Jepp, filmen bygger på boken "Fear and loathing in Las Vegas" skriven av författaren Hunter S. Thompson. Om du kollar några inlägg ovanför så har jag länkat till ett klipp med honom.
4488 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4488 inlägg
Smygläste "Fear and Loathing in Las Vegas" lite grand på Biblioteket ... förut och kiknade av skratt bara efter första kaptilet... Av det jag läste så verkar boken roligare än filmen ...

Kan ju säga också att Hunter S. Thompson har filmats förut men då med Bill Murray som Thompson i filmen "Where the buffalo roams" .. fas han gör det inte lika bra som Depp gör det i "Fear and Loathing" ...

http://www.imdb.com/title/tt0081748/

[img:19vs9nhg]http://images.amazon.com/images/P/B00003ETIT.01.LZZZZZZZ.jpg[/img:19vs9nhg]
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Alltså den här filmen är ju bara helt underbar!
Johnny Depp har nog aldrig varit coolare ... eller okej, han är alltid cool. Men i den här filmen gör han en oförglömlig roll i en lika oförglömlig film! Jag fullkomligt älskar den svarta humorn och handlingen ... helt underbart!
Fast vad har man och vänta av Terry Gilliam

Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
XD Den är knasig! Mig gilla!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
5/5 Bästa filmen Johnny Depp har varit med i tycker jag.

"Get in"
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Även fast jag på något sätt ändå gillar knarkfilmer är den här lite för speciell. Karusellscenen var väldigt speciell och man mådde nästan illa som jag nästan tror det var tänkt också.
Men som i alla hans filmer lyfter Depp upp filmen kraftigt då man inte kan bortse från hans felfria skådespelarinsats.
Men trots detta ändå bara:
2.5/5
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
En av de bästa drogtripparna jag haft.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden