Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Såg att det var snack om Daredevil på forumet, så jag tänkte att en omröstning om vilken som är den bästa superhjältefilmen skulle passa bra. Själv lägger jag min röst på första Batman. Tycker att Keaton och Nicholson var perfekta i sina roller.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Min röst hamnade på Spindelmannen. kommer hästlängder före nästa konkurrent. (egentligen kommer spindelmannen på delad försteplats med tecknad Turtles ) Men de flesta filmerna om superhjältar är väl sevärda. Batman kommer nog på en god andreplats. Men å andra sidan spelar Jennifer Connelly en roll i senaste Hulken
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Ja, Spindelmannen var mycket bättre än vad man hade hoppats på. Annars funkar faktiskt Turtles i alla väder (har köpt nya tecknade säsongen på DVD, grym serie, ganska dålig svenk dubbning dock)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Helt klart original-Batman. Att Daredevil ens får räknas som "film" är en sann tragedi.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jo jag tycker också att batman filmerna är dom bästa, tror också att den nya batman filmen som kommer om nåt år också kommer bli riktigt bra! .. många bra skådespelare är med i den. Borde bli hur bra som helst.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Svårt val, men det står emellan X-men och Spiderman 2.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
X2 helt klart. Fast sedan kommer BATMAN BEGINS ta denna titel om manuset som fanns på nätet är den slutgiltiga filmen. Typ det bästa jag läst i hela mitt liv. Som gammalt Batman-fan började jag nästan gråta av lycka för manuset VAR så jävla Batman =)
Nu blev jag allt mindre manligare...
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag såg Spiderman 2 igår..måste bara säga att det är sommarens bästa action
719 inlägg
för
719 inlägg
EDIT
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
snälla du Carnage. Spawn är ju den sämsta superhjältefilmen.
filmen har ju nada med serien att göra!
han springer ju kring med kulspruta hela filmen. va har det med spawn att göra? och filmen har ju inget av den läskiga undergångskänslan som finns i serien!

Nej. jag håller med de flesta av er och ger första eller andra Batman filmen min röst. den har fångat batmans Gothkänsla perfekt.

jag har sett trailer på den nya batman, och tycker den verkar bedrövligt dålig. den tyxs handla om batmans härkomst och hans djupa grubbblerier om fel och rätt och sånt tjafs. Jag såg inte ens en superskurk i trailern. Nej. Stor flopp luktar det där
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Den nya batman kommer att vara så bra, så bra.. kan inte bli dålig, och skurkarna är Ra's al Ghul och scarecrow.
Den kommer att bli helt och hållet underbar!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag tror att det kommer att funka med dessa 2 skurkar iallafall.. längtar redan efter filmen, för att den kommer att bli bra::mycket bra::
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jo en riktigt bra batman film skulle ju inte precis sitta helt fel
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Menade att det inte skulle vara dåligt om denna skulle vara riktigt bra..
en bra film alltså
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Venom":3i90nc7g]Tja, man kan ju alltid hoppas... Vi behöver fler bra filmer.[/quote:3i90nc7g]

Och det stämmer..
3462 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3462 inlägg
Lugn, skurkar finns det gott om.
Skulle de ändå ta slut har författarna bra fantasi till fler
719 inlägg
för
719 inlägg
EDIT
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker att spiderman filmena e bäst sen kommer batman dom e också bra...
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Helt klart Batman 1-2. De var helt klar sevärda. Resten av Batman filmerna sög. Sen kommer "Spidde" helt klar. Stålis efter. Men Batman Begins verkar ju vara den bästa av de alla. nu får man ju se hur allt gick till med farsan o morsan. träning på Himalaya eller om d nu var där? hehe aja Begins kommer att bli riktigt bra! Kolla bara Rollistan!
11107 inlägg
för
11107 inlägg
unbreakable!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden