Visa första inlägg
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Är det någon mer än jag som sett "Skönheten och odjuret"? Vad tyckte ni?
1125 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
1125 inlägg
Jag ska se den exakt nu :)
Sitter redo med popcorn!
12243 inlägg
för i svar på Joanna Phoklins inlägg
12243 inlägg
Vad trevligt! Du får återkomma och berätta vad du tyckte sen! :)
3306 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
3306 inlägg
Ambivalent. Tycker remaken-konceptet är ganska vidrigt. Men när jag kom in i filmen var jag mer öppen för den och kände en viss värme som gjorde att jag bortsåg från många brister, som togs upp i senaste Nörden och jag. Odjurets karaktär är missuppfattad, istället för att Belle får ett bibliotek för att hon gillar böcker får hon det för att odjuret ska briljera och till och med raljera över hur beläst han är. Störde mig även på hur sångerna har förändrats, så som när Belle i originalet sjunger att hon får tag på prinsen, som sedan återkopplar till en senare sång. En ändring jag dock uppskattade var att Belles far inte uppfann funktionella saker utan snarare konst, vilket återkopplade bra till när dom skulle ta sig ur vagnen, så slapp Chip lite krystat ta sig ur slottet via Belles ficka. En film jag personligen tyckte om att se, men som har många brister, en typisk 2,5 film.
1125 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
1125 inlägg
Jag ÄLSKADE filmen! Kan vara en av dom bästa remakes jag sett iaf! Jag grät (om inte mer) till den här filmen i kopiösa mängder under 3-D glasögonen !! ❤
12243 inlägg
för i svar på Joanna Phoklins inlägg
12243 inlägg
Ja visst var den toppen, själv så älskade jag den! Det är som du säger den bästa remaken som gjorts!
12243 inlägg
för i svar på Joes inlägg
12243 inlägg
Hehe riktigt bra Maestro, en gammal goding :P 
1680 inlägg
för
1680 inlägg
Hittade en kul länk, 70 kändisar med sina lika kända föräldrar. Cirka hälften av dessa visste jag ju redan innan, men det var många jag faktiskt inte hade en aning om, som att Emma Roberts, är dotter till Eric Roberts eller att Josh Brolins pappa är James Brolin. Mysigt att se dem på bild tillsammans. Inte bara skådisar dock, även musiker med... men ändå kul.
1159 inlägg
för i svar på magiuls inlägg
1159 inlägg
Inte mycket som jag inte redan visste (och även en del som jag inte har en aning om vilka de är), men att Emma Roberts är dotter till Eric Roberts var nytt för mig. Liksom att Josh Brolin är Barbra Streisands son. 
Tycker det är rätt kul att Kirk Douglas och Martin Sheen möttes i filmen The Final Countdown och sju år senare möttes Michael Douglas och Charlie Sheen i filmen Wall Street. 
1680 inlägg
för
1680 inlägg
Ha ha, Trumpen förnekar sig inte som vanligt...

1168 inlägg
för
1168 inlägg
Fantastiskt foto!
https://www.instagram.com/p/BUSAl6wg4_n/
1159 inlägg
för i svar på Joes inlägg
1159 inlägg
O ja, nu blev man själv sugen på att testa Drive-in bio.
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Du behöver inte spamma forumet!
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Lite finare, lite bättre, jag har HBO Nordic och Netflix.
1680 inlägg
för
1680 inlägg
Oj, SF lanserar en uppdaterad sajt idag. Inte en dag för tidigt.
726 inlägg
för i svar på magiuls inlägg
726 inlägg
Har inte varit inne på deras sida på flera år, så har svårt att veta hur stor förändring uppdateringen är. Brukar boka med appen istället, som alltid funkat klockrent. Men det låter ju på dig som om det var välbehövligt med en uppdatering.
1168 inlägg
för
1168 inlägg
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden