Vilken storfilm ser du allra mest fram emot?

6 Röster
1 Röster
0 Röster
1 Röster
0 Röster
1 Röster
2 Röster
0 Röster
1 Röster
1 Röster
0 Röster
1 Röster
0 Röster
1 Röster
2 Röster
2 Röster
0 Röster
5 Röster
1 Röster
0 Röster
Rösta
(24%)
Annan film
Rösta
(4%)
X-Men: Dark Phoenix
Rösta
(0%)
Venom
Rösta
(4%)
Tomb Raider
Rösta
(0%)
The Predator
Rösta
(4%)
The Girl in the Spider's Web
Rösta
(8%)
Superhjältarna 2
Rösta
(0%)
Solo: A Star Wars Story
Rösta
(4%)
Ready Player One
Rösta
(4%)
Mortal Engines
Rösta
(0%)
Mission: Impossible 6
Rösta
(4%)
Mamma Mia! Here We Go Again
Rösta
(0%)
Jurassic World: Fallen Kingdom
Rösta
(4%)
Fantastiska vidunder: Grindelwalds brott
Rösta
(8%)
Deadpool 2
Rösta
(8%)
Coco
Rösta
(0%)
Black Panther
Rösta
(20%)
Avengers: Infinity War
Rösta
(4%)
Aquaman
Rösta
(0%)
Ant-Man and the Wasp
3462 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3462 inlägg
Det börjar lacka mot jul och årsslut och det gör att nyfikenheten ökar mer och mer för nästa års filmutbud. Men vilken av 2018 års titlar får det att kittlas allra mest hos dig?

Rösta på ett av ovanstående alternativ innan Annandag jul. Resultatet presenteras i en artikel på MovieZine längre fram.
648 inlägg
för
648 inlägg
The Girl in the Spider's Web! The Girl with the Dragon Tattoo visade att amerikanerna är bättre på Millennium än Skandinavien och jag var riktigt imponerad av David Lagercrantz litterära fortsättning. Jag är fortfarande besviken att vi inte fick se Rooney Mara, Daniel Craig och David Fincher göra den andra och tredje delen i Millennium-serien, men flera av producenterna är kvar och de nya skådespelarna känns helt okej för mig, särskilt Claire Foy som Lisbeth.
1197 inlägg
för
1197 inlägg
Dom jag mest ser fram emot är inte med bland de utvalda. "New Mutants" ser jag grymt fram emot, bara det att den ska bli en skräckfilm med mutanter. "Sicario 2: Soldado" där teasern i dag ökade mitt redan stigande intresse, kan bli 2018´s bästa film. Sen slänger jag in ett litet wild-card i form av "Oceans 8" som kan bli jäklig häftig om den görs med samma glimt i ögat som de andra "Oceans"-filmerna.
1159 inlägg
för
1159 inlägg
Det är ju nu folk ska ta och rösta på "annan film" bara för att se hur skribenten hanterar det. :P

Dock hann jag att rösta på Deadpool 2 innan jag kom på det. 
3462 inlägg
för i svar på Naqnuls inlägg
3462 inlägg
Inga problem alls. Namnger man inte filmen i ett foruminlägg här räknas det inte.
1125 inlägg
för
1125 inlägg
Deadpoooooool 👍🏼
3306 inlägg
för
3306 inlägg
Vår samtid tycks söka substitut för lobotomi.
3306 inlägg
för
3306 inlägg
Vår samtid tycks söka substitut för lobotomi.
2575 inlägg
för i svar på MrKanes inlägg
2575 inlägg
Haha!
318 inlägg
för
318 inlägg
Alltså.. Mortal Engines verkar som att den kan va rätt frän men annars får ja citera MrKane och säga att listan känns ruskigt lobotomerad. Sicario 2 är den enda ja kan komma på som ja är sådär ruskigt taggad inför i år. Är dåligt insatt in av vad som komma skall så kanske finns något annat guldkorn där ute.  
552 inlägg
för
552 inlägg
moviezine rekommenderar att ni har på den här låten under tiden ni grubblar över vilken film ni ska välja bland alla dessa spännande alternativ..
552 inlägg
för
552 inlägg
kom ihåg att använda hörlurar (så att ni inte stör grannarna)

Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden