Visa första inlägg
203 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
203 inlägg
Två feta tummar upp!
46 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
46 inlägg
Nice jobbat...:)
2549 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
2549 inlägg
Drug War - http://www.moviezine.se/film/drug-war
711 inlägg
för
711 inlägg
Vore bra om denna tråd uppdateras varje gång en film/serie blir godkänd och läggs upp.
1289 inlägg
för
1289 inlägg
@grillchirre
Skapade ny tråd för ändamålet, så kan vi låsa denna när vi får de verktygen.
1125 inlägg
för i svar på Ljusbuss inlägg
1125 inlägg
Vilken är den nya tråden? Hittar den inte.
726 inlägg
för i svar på Joanna Phoklins inlägg
726 inlägg
Förmodligen raderad i någon trådrensning. Ljusbus skrev ju detta för 3 år sedan ;)
1159 inlägg
för
1159 inlägg
Kan det vara denna han pratar om. 

https://www.moviezine.se/forums/moviezine-se/topics/godkand-eller-underkand-har-far-du-svar-pa-vad-som-hant-med-din-uppladdade-eller-andrade-film-serie-person

Tänk vilken optimism man hade för 3 år sen, när moderatorer trodde att de skulle få verktygen att kunna låsa forumtrådar. :P
1125 inlägg
för i svar på Naqnuls inlägg
1125 inlägg
Vi kan låsa forumtrådar?
Jag har låst en hel del gamla trådar som inte är aktuella alls ^^
1125 inlägg
för i svar på Willimons inlägg
1125 inlägg
Ah, men jag var med för tre år sedan med Ljusbuss, men minns ingen sån tråd förutom den Naqnul länkade.
1159 inlägg
för i svar på Joanna Phoklins inlägg
1159 inlägg
Jaha, oj, jag trodde inte moderatorer kunde låsa trådar. För jag har hittills aldrig sett någon låst tråd på forumet. 

Och i och med att folket här har tjatat om förbättringar i flera år så trodde jag att det bara var en i mängden av potentiella funktioner som aldrig blev av.
1125 inlägg
för i svar på Naqnuls inlägg
1125 inlägg
Nej då, vi kan absolut låsa trådar.
Om han fortfarande är kvar så har vi en forummoderator som ser till att trådar kan bli låsta eller tas bort om det är nödvändigt. Vi har även möjligheten att ändra titlar på trådarna :)
1125 inlägg
för
1125 inlägg
Vi kan gömma trådar också :)
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden