Visa första inlägg
1559 inlägg
för
1559 inlägg
Kommer det att fortsätta vara ett problem att man inte kan betygsätta under kvällen eller är det löst snart? 
1559 inlägg
för
1559 inlägg
Det är Species 2 jag misslyckades med att betygsätta.
3462 inlägg
för i svar på Dimmans inlägg
3462 inlägg
Utveckla gärna vad som händer när du försöker betygsätta. Får du möjligtvis ett felmeddelande eller händer ingenting? Gäller det dator, platta, mobil?
1559 inlägg
för i svar på Matss inlägg
1559 inlägg
Ingenting händer. Dator är det som gäller. Species 2.
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Vi kollar på det, tack för att ni säger till. Maila gärna info@moviezine.se med buggar så kan vi ta tag i dom snabbare.
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Problemet är kortfattat: en filmsida behöver (sen igår) ha vissa saker ifyllda: produktionsland etc, och synopsis på max 500 tecken. Om det inte uppfylls så kan man inte spara sidan. Vissa befintliga filmsidor ser ju ut som de gör sen tidigare, och kan sakna viss info. Av ngn anledning går det inte att betygsätta just på dom. En snabb fix är att redigera sidan som ni redan gjort, några av er. Men vi kan nog hitta en bättre lösning strax.
22 inlägg
för
22 inlägg
Noterar på topplistan så har man en film vid namn Breath från 2007 där filmen Breathe ska vara
3462 inlägg
för i svar på Hippopotomonstrosesquippedaliophobias inlägg
3462 inlägg
Tack för att du sa till, korrigerat nu.
318 inlägg
för
318 inlägg
Ibland så går det inte att ta sig till forumsidan. När ja trycker på forum så händer det ingenting. Ibland så tar de 2-3 försök innan de går men nu när ja försökte tog de flera minuter. Är de någon annan som har samma problem? 
3462 inlägg
för i svar på Jakob Hälls inlägg
3462 inlägg
Aldrig ens reflekterat över det, men det får väl vara positivt. Men jag testade nu genom att klicka på forumlänken 20 ggr i rad och det klickade inte en enda gång.

Du får hojta till om det strular igen.
1159 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1159 inlägg
Nej, att klicka på forumet har inte varit ett problem. Men det stör mig lite att man inte bara kan klicka på rutan där det står till exempel "Forum" utan man måste specifikt klicka på bokstäverna för att något ska hända. Förslagsvis skulle ni kunna göra hela rutan klickbar eller minska rutorna så endast orden får plats.

Jag använder chrome. 
3462 inlägg
för i svar på Naqnuls inlägg
3462 inlägg
Intressant, för det där kände jag inte alls till. Men beror nog mest på att jag alltid väljer att klicka på texten i alla rutor. Men det kan ju vara en rimlig förklaring till Hälls "problem".
3306 inlägg
för
3306 inlägg
Följ-knappen verka vara kaputt.
3462 inlägg
för i svar på MrKanes inlägg
3462 inlägg
Testade precis att följa Alex Garland och filmen "Annihilation", fungerade fint. Vilken person eller film trasslar för dig?
3306 inlägg
för i svar på Matss inlägg
3306 inlägg
MZ:afel har en fallenhet för att vara selektiva. Inget går att följa.
3462 inlägg
för i svar på MrKanes inlägg
3462 inlägg
Testa att följa med dator, padda, mobilt. Själv testade jag mobilen, funkade fint där också.
101 inlägg
för
101 inlägg
Siffran under Betygsatt på mitt flöde har fastnat. Den har stått på 1663 hur länge som helst. Är det något som går att fixa?
3462 inlägg
för i svar på Rrobins inlägg
3462 inlägg
Det låter jättekonstigt! Rapporterar in det, så får expertisen kolla på det.
1159 inlägg
för
1159 inlägg
Fattas i min betygssida fast jag har betygsatt filmen.

https://www.moviezine.se/movies/fredagen-den-13-e-del-3-alla-fasors-blodiga-dygn
3462 inlägg
för i svar på Naqnuls inlägg
3462 inlägg
Testa att ta bort betyget och betygsätt den igen.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden