Visa första inlägg
570 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
570 inlägg
Tyvärr numera väldigt lite Kalis. :(

Jag har som sagt inte hunnit titta så mycket på film den sista tiden. Men idag såg jag äntligen Suicide Squad.
12243 inlägg
för i svar på Stormtroopers inlägg
12243 inlägg
Vad tyckte du om den filmen? :) 
570 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
570 inlägg
Har precis skrivit om det i tråden "Vilken film har du just sett..." :)
12243 inlägg
för i svar på Stormtroopers inlägg
12243 inlägg
Kollar upp vad du tyckte :) 

Just nu tittar jag på Blues Brothers, fantastiskt bra! :)

164 inlägg
för
164 inlägg
Frågade detta för ett par månader sen, inget har hänt så frågar igen, när kommer topplistor igen som fanns innan uppdateringen?
1753 inlägg
för i svar på Hoyas inlägg
1753 inlägg
Hej! Vad är det för topplistor du menar? Vi har just pratat om bl.a listor här på redaktionen, men berätta gärna mer om vad du (ni) saknar.
164 inlägg
för i svar på Alexander Kardelos inlägg
164 inlägg
Bästa filmerna enligt användarna på Moviezine, dvs baserade på betyg! Fanns massa listor, bästa skräckfilmerna, bästa filmerna från 70- talet, 80 - talet osv.
Är alla i dagens Moviezine så färska att ingen kommer ihåg topplistorna?
Det är så oerhört tråkigt att Moviezine har förstörts så mycket, från att ha varit en daglig besökare till att besöka sidan en gång i månaden!
Skärpning ni som håller på med sidan!
1159 inlägg
för i svar på Hoyas inlägg
1159 inlägg
Jag kommer ihåg topplistorna. Men jag tror vi kommer få vänta länge innan den funktionen återvänder.
3306 inlägg
för
3306 inlägg
Visst minns jag topplistorna!
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Jag är inte säker på att jag förstår vilka listor ni menar!
896 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
896 inlägg
Men herregud du var ju här då som användare. Topplistorna var en stor orsak till att man kunde betygsätta film man sett utan att behöva komma ihåg dem i huvudet/leta efter dem. Det var 70 -80-90 tals listan bland annat. det man hade velat se nu är en vidareutveckling på detta likt listorna hos Taeste of cinema. Känns som om ni behöver nyanställa lite folk då dock för att få det att bli tillräckligt kraftfullt och vettigt. 
12243 inlägg
för i svar på Hasies inlägg
12243 inlägg
Men herre gud, ursäkta mig! När pratar vi om? var det 1 eller 3år sedan? 
3306 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
3306 inlägg
Var väl innan sidan gjordes om 2014?
12243 inlägg
för i svar på MrKanes inlägg
12243 inlägg
Okey, då var jag inte en aktiv medlem. Men hur fungerade dessa listor, var det en lista som fanns på MovieZine som tillexempel iMDBs topp 250 filmer? :)
3306 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
3306 inlägg
Ja. Det grundades på dom högsta snitt-betygen, vill jag minnas.
12243 inlägg
för i svar på MrKanes inlägg
12243 inlägg
Jaha okey! Jag ska kolla upp om det är något som kommer tbx :) 
342 inlägg
för
342 inlägg
Allting som kunde bidra till ett mer aktivt användande av sidan har sakta men säkert monterats ner. Detta är ytterligare ett exempel. 
12243 inlägg
för i svar på it was ya boy (long time ago) s inlägg
12243 inlägg
Vi kommer jobba mer på communityn snart :) 
1753 inlägg
för i svar på Hoyas inlägg
1753 inlägg
Visst minns vi listorna och jag saknar dom också. Tyvärr har vi fått skala ner på funktioner med varje omdesign, men listorna är definitivt något som jag vill ha tillbaka. Jag vet inte när, men de kommer tillbaks.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Det var ett tag sen man skrev nåt härinne, men nu är det dags.

För ett tag sedan fick jag två val av Alexander, antingen skulle jag sköta hans tvätt eller hjälpa honom med diverse MZ-prylar. Jag valde det sistnämnda.

Jag kommer göra lite småplock, däribland "ta hand" om forumet och se om vi alla i forumet kan få snurr på forumskutan igen. När vi (notera att jag återigen skriver vi, vänj er, för det lär jag göra många gånger hädanefter) hittar intressanta diskussioner kommer Alex att lyfta fram dessa i nyhetsartiklar. Allt för att dra fram forumet lite mer i ljuset.

Jag kommer också att försöka svara på frågor som ställs, om önskvärda funktioner, gamla funktioner man vill ha tillbaka och allt annat man har en fundering på.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden