Visa första inlägg
12243 inlägg
för i svar på Joes inlägg
12243 inlägg
Jag har skickat problemen vidare till ansvariga :)
12243 inlägg
för i svar på Stormtroopers inlägg
12243 inlägg
Jag är också en av de gammalmodiga, föredrar nämligen forumet. Det var på grund av MovieZines forum som gjorde att jag fastnade för sajten, det var kul att läsa när medlemmar diskuterade film, samt att man många gånger lärde sig något. Men framförallt så saknar jag dessa småintrigerna som kunde blossa upp i forumet, kul att läsa vad andra tyckte om en viss film :). 

Hänger du något alls på forumet numera Stormtrooper? Jag kanske fått ditt svar redan, du hinner inte med? mycket tråkigt i så fall!
12243 inlägg
för i svar på Stormtroopers inlägg
12243 inlägg
Har du kommit under full med hur du lägger till filmer i listor? :) 
12243 inlägg
för i svar på Läderansiktes inlägg
12243 inlägg
Det är nog så att de flesta forum håller på att dö ut..
3306 inlägg
för
3306 inlägg
Sedan mitt firefox uppdaterades hamnar jag längst ner på sidan när jag loggar in, någon mer som märkt? Går det att fixa?
12243 inlägg
för i svar på MrKanes inlägg
12243 inlägg
Det låter mycket konstigt! Jag får forsta lite i det :) 
12243 inlägg
för i svar på MrKanes inlägg
12243 inlägg
Det ser ut som vanligt när jag loggar in med firefox som browser. 
3306 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
3306 inlägg
Det senast firefox alltså?
12243 inlägg
för i svar på MrKanes inlägg
12243 inlägg
Hade nog inte den senaste versionen, jag kollar upp det :)
342 inlägg
för
342 inlägg
Det går inte att söka på filmer i sökrutan. Använder chrome. Nej, jag kommer inte skicka detta till någon mail. Tack.
3306 inlägg
för
3306 inlägg
Samma för mig på firefox. Sidan har gjorts om, filmer ligger två och två, dessutom finns inte det där som brukar finnas över när man skriver i forumet, det är helt blankt. Hade även problem att komma till forumdelen fick stänga flicken och gå in igen på mz. Känns som ett akut problem att fixa.
12243 inlägg
för i svar på it was ya boy (long time ago) s inlägg
12243 inlägg
Jag fixar så att de ansvariga får veta! Tack för att du tog dig tiden att nämna det :) 
12243 inlägg
för i svar på MrKanes inlägg
12243 inlägg
Skulle du kunna skicka mig en skärmdump på hur det ser ut?

karl.kristian.andersson@gmail.com
3306 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
3306 inlägg
Nu verkar allt vara i sin ordning igen!
12243 inlägg
för i svar på MrKanes inlägg
12243 inlägg
Det var ju skönt att höra Anton! :). Måste bara fråga, har du fortfarande problem med att ladda upp material?
3306 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
3306 inlägg
Senast jag testade i alla fall, men det var ett tag sedan. Felet med att jag hamnar längst ner när jag går in på sidan kvarstår även det.
12243 inlägg
för i svar på MrKanes inlägg
12243 inlägg
Det låter väldigt skumt! Vi får se om fler upplever samma problem. Fungerar det på andra browsers?
3306 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
3306 inlägg
Ja det gör det, enbart firefox sedan uppdateringen då.
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Hej! Maila oss igen på info@moviezine.se om felet kvarstår. Vi har inte kunnat upptäcka något fel idag nämligen.
570 inlägg
för i svar på Alexander Kardelos inlägg
570 inlägg
Alexander Dunerfors
Funktionen att följa och spara filmer finns kvar, men lite gömd kanske. Kolla efter knappen som ser ut så: (...) nere i hörnet i toppbilderna.


Nu såg jag den. Tack för hjälpen Alex! :)
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden