Visa första inlägg
745 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
745 inlägg
Då är ju helgen räddad för dig! :))
Jag gillar Uncharted spelen mycket. Heavy rain och Uncharted 1 och 2 är nog dom bästa spelen som Sony har gett ut själva. Har du inte kört Heavy Rain borde du prova det. Spelat har flera olika slut samt kommer det fler kapitel. Killzone 2 är också riktigt bra.
5248 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
5248 inlägg
Ja Heavy Rain verkar faktiskt jäkligt bra. Hur är Assassins Creed spelen då ?
Blir säkert film på dem med, skulle inte förvåna mig.
745 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
745 inlägg
Assassins Creed är faktiskt bra spel spelade aldrig klart tvån varför vet jag inte. Lite som ett Hitman i medeltid. Det som jag gillar är att man kan klättra på vilken byggnad du vill. När man klättra upp på spelets högsta byggnad i första spelet är bland det bästa jag varit med om i spelväg. Första Assassins Creed går nog säker att få tag på tok billigt kolla begangnade spel på game. Sen har du svenska Mirrors Edge som också är också ett grymt spel där du klättrar högt. Grafiken är hur snygg som helst och speciell mycket skön musik och fantasi i det spelet. Uppföljaren är under utvekling.
Skulle det bli film på Assassins Creed skulle Luc Besson kunna göra den bra han hade kunnat göra en bra rolllista till den. Dom andrenalin pundarna i B13 - 13th District gör ju sina stunt själv. David Belle skulle kunna ha huvudrollen han har kommit på en sport som heter parkour. Det är nog ingen snut i Frankrike som klarar fånga honom. Sen är där en snubbe till han var med i Die hard 4.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Det finns en novellfilm som kallas för AC: Linage. 
Heavy Rain är mer som en film än ett spel med en story där man får se väldigt många saker ur andras perspektiv.
Det är ett mästerverk.
Linage länk:         
http://www.youtube.com/watch?v=Ksy_ryMnJDs
745 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
745 inlägg
Dom filmerna kan man ju ladda ner från PSN direkt har jag för mig?
Heavy Rain är nog det bästa jag spelat i år. Skulle behöva en bra guide till spelet. Jag vet inte hur många slut det ska vara på det? Jag har hört 20 st! Jag har hört att mördaren ska vara olika. Som jag sa skulle behöva en guide till spelet en riktigt bra en. Typ i bok förmat. Undra hur Heavy rain det är med Move kontrollen? 
Red dead redemtion är min andra favorit på game of the year. Ska jag släppas en Game of the year edition på Uncharted 2 nu till julhandlen. Hört ryktes vägen att det ska vara en expandtion till spelet.
 
 
 
93 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
93 inlägg
MGS filmen "is a go" :)
http://www.gametrailers.com/side-mission/27827/metal-gear-solid-movie-is-a-go  
217 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
217 inlägg
Bästa spelserien nånsin. Dock så lär nog filmen suga men man hoppas väl på det bästa. Även grymt kul att nya MGS är pågång.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden