4 inlägg
för
4 inlägg
inte säker på om detta redan har diskuterats eftersom jag fortfarande är nyare, guys såg coherence häromkvällen och jag måste säga att det här kan vara en av de bättre sci-fi:s jag har sett de senaste åren.

för hur låg budget och indie det är, tycker jag att det hanterades riktigt bra för en sci-fi. på en och en halv timme fördjupas du i en ganska komplex uppsättning händelser och jag okände att den var riktigt bra skriven och aldrig blev alltför förvirrande samtidigt som den fortfarande var komplex och dialogen var väldigt naturlig.
20 inlägg
för
20 inlägg
inte säker på om detta redan har diskuterats eftersom jag fortfarande är nyare, guys såg coherence häromkvällen och jag måste säga att det här kan vara en av de bättre sci-fi:s jag har sett de senaste åren.

för hur låg budget och indie det är, tycker jag att det hante https://19216811.cam/ rades riktigt bra för en sci-fi. på en och en halv timme fördjupas du i en ganska komplex uppsättning händelser och jag okände att den var riktigt bra skriven och aldrig blev alltför förvirrande samtidigt som den fortfarande var komplex och dialogen var väldigt naturlig.
issue got solved!!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden