1753 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1753 inlägg
På söndag är det världspremiär för den svenska fanfilmen [url=../../artikel/16079]"Star Wars: Threads of Destiny"[/url] som MovieZine tidigare skrivit om. Efter nio års arbete släpps den gratis på Youtube. Vem ska kolla?
1680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1680 inlägg
Får se om jag orkar någon gång. Klart man blir imponerad av jobbet de lagt ner men det känns mest intressant för de invigda.
249 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
249 inlägg
Hade inget koll på arbetet men när man läser om det hoppas man såklart att dom får ett stort genomslag. Jag ska kika!
1753 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1753 inlägg
Nu finns hela filmen att se här. Återkom gärna med vad ni tycker, glöm inte att sätta betyg på [url=../../film/star-wars-threads-of-destiny]"Threads of Destiny"[/url] här på MZ!
3541 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3541 inlägg
Kommer garanterat se den framöver. Tack för länken Alexander :)
47 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
47 inlägg
Som ett enorm Star Wars fan så är jag intresserad av allt som har med saken att göra! Har inga direkta förväntningar men kommer nog se den för skoj skull, lite lasersvärd är alltid roligt!
871 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
871 inlägg
Man märker verkligen hur ambitionen och hjärtat lyser igenom hela filmen. Blev visserligen emellanåt ganska svårt att ta den på allvar när engelskan knagglade sig fram, men det är trots det definitivt en film värd sin plats i Star Wars-franchisen med en bearbetad story (som ändå kunde ha filats på liiiite extra). Jag hoppas gänget fortsätter med vad de håller på med och önskar de all lycka i framtiden!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden