Visa första inlägg
22 inlägg
för
22 inlägg
Blir nog en visning av War Dogs ikväll. När jag skulle gå på bio för att se den började jag bli illamående under reklamen innan filmen, så jag var tvungen att gå ut och spy framför en gigantisk Tom Hanks. Hoppas på bättre hälsa den här gången. Vad tyckte ni om den?
12243 inlägg
för i svar på Xzuite s inlägg
12243 inlägg
Usch vilken äcklig historia! Hoppas att du mår bättre nu :).

"War Dogs" tyckte jag var fantastiskt bra! 
12243 inlägg
för
12243 inlägg
För min del blir det "Inferno" ikväll :) 
22 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
22 inlägg
Ironiskt nog den Robert Langdon jag stod framför ;) 
Tyckte War Dogs var ganska bra faktiskt, 4/5. Bara skrattet från Jonah Hill gjorde det värt att se filmen!
12243 inlägg
för i svar på Xzuite s inlägg
12243 inlägg
kul att du också gillade den :) 
22 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
22 inlägg
ja :) Kände för en till film så jag började se på "Dope". Hade inte hört talas om den tidigare men såg att den verkade ha fått ganska bra kritik. Nu efter jag har kollat på den får jag lov att säga att det var en otroligt bra film. Fanns mycket att älska med filmen, t.ex. musiken som var riktigt bra. Rekommenderas starkt om man inte har sett den!
175 inlägg
för
175 inlägg
För mig blev det Fyren mellan Haven riktigt bra tycker jag :) älskar Alicia Vikander o gud va hon lyste i rollen som Isabel! Hon e så bra alltså.. sorglig va filmen framför allt. Får en 4/5 från mig :)
2575 inlägg
för
2575 inlägg
Såg Arrival igår och den gav mig inte så mycket, brände aldrig till riktigt. Ganska trist visuellt också. 3/5.

Idag blev det PTA första film Hard Eight som inte heller var så där jättebra, hans sämsta film men den hamnar ju någonstans mellan en 2.a och en 3.a.
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Fan, är inte Denis Villeneuve lite överskattad? Det känns som hans filmer borde passa mig. Alla hans filmer är riktigt snygga, på pappret låter dem jäkligt intressanta, bra skådisar, MEN det blir aldrig mer än 3/5 för mig. Som Phip sa, det bränner aldrig riktigt till.

Prisoners -3/5
Enemy - 3/5
Sicario - 3/5
Arrival -3/5
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Själv tycker jag att Denis Villenevue är en fantastisk regissör som än så länge bara gjort bra filmer. Riktigt tråkigt att du inte tycker om dem!

Prisoners - 5/5
Enemy - 3/5
Sicario - 4/5
Arrival - 5/5

Så jag har en del fullpoängare av denna regissör!
12243 inlägg
för i svar på Phips inlägg
12243 inlägg
Tråkigt att du inte gillade "Arrival"! Själv gav jag den en fullpoängare! :) 
12243 inlägg
för i svar på Xzuite s inlägg
12243 inlägg
Tack för tipset! Jag ska helt klart ta och se den :). Filmen har ju fått en fullpoängare här på MZ!
2575 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
2575 inlägg
Bara för man inte öser på med en femma så betyder det ju inte att man inte gillade filmen. En trea är ju fortfarande ett bra betyg, men aningen överhypad film den där Arrival!
12243 inlägg
för i svar på Phips inlägg
12243 inlägg
Ja det är klart! En trea är inte så dåligt men jag tycker den är värd betydligt mer än så:). Själv tycker jag inte alls att "Arrival" är överhypad
22 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
22 inlägg
Jag tror du kommer att gilla den. Berätta gärna vad du tyckte om den! :)
12243 inlägg
för i svar på Xzuite s inlägg
12243 inlägg
Det ska jag göra dock har jag mycket att kolla igenom innan jag når den filmen :) men jag ska helt klart ta och se den!
2549 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
2549 inlägg
Inte tycker om dem är ju att ta i, helt klart bra filmer. Men alla saknar det där lilla extra för mig. Kan ändå förstå femman för Prisoners, men Arrival?
12243 inlägg
för i svar på Moviemasters inlägg
12243 inlägg
"Arrival" var ju nästan bättre än "Prisoners". Jag gillade hela sci-fi temat som Villeneuve skapar, väldig genomtänkt film.
1159 inlägg
för
1159 inlägg
Jag och en polare satt och kollade på skräckfilm och drack en större mängd bärs. Vet inte om det var en bra kombination. Kändes väldigt tempofattigt när man kollade. De här filmerna skulle visst också vara tokhyllade av den gemene tittaren. Men så är det också samma gäng som tyckte att Paranormal Activity är en fantastisk skräckfilm.

Annabelle - kollade i 20 minuter innan vi insåg att det i princip var Child's Play vi kollade på minus humorn. Tråkig.

Insidious - Jag gav filmen en halvtimme innan jag gav upp. Niltrist. 

The Conjuring - The Amityville Horror(2005) imponerade inte mig och det gjorde inte den här heller. 2/5

11107 inlägg
för
11107 inlägg
ikväll blir det the accountant med träskallen affleck! han ska "spela" autistisk. förvånad att inte tom hanks fick rollen. som motspelare har han anna "kaninen" kendrick.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden