3462 inlägg
för
3462 inlägg
Imorgon är det dags för den 90:e årgången av Oscarsgalan, där vi har framför allt svenskt intresse med Ruben Östlunds "The Square". Jag håller tummarna för att det går vägen, det vore kul.

För de som har missat det sänds galan återigen av Aftonbladet TV (krävs dock ett Plus Premium-abonnemang).

Vilka kommer att följa galan?
1197 inlägg
för i svar på Matss inlägg
1197 inlägg
Tyvärr så missar jag galan eller rättare sagt jag skiter i den, så länge Aftonbladet envisas ha den. Jag kommer tillbaka när någon kanal eller någon vettig streamingtjänst köper rättigheterna. Synd för jag älskar Oscarsgalan och för mig var den alltid den årliga höjdpunkten.
2565 inlägg
för
2565 inlägg
Jag är för sur på nomineringarna i animationskategorin för att jag ska bry mig om att se galan i år, åtminstone live. Det känns som MTV Movie Awards för min del. Men det vore väl kul om Roger Deakins vann för en gångs skull.
14 inlägg
för
14 inlägg
Kommer att följa galan (missar inte det hela trots att Aftonbladet sänder den även i år).
Hade varit kul att diskutera med andra intresserade som kommer vara vakna, MZ:s chatt från de tidigare åren var hur bra som helst!
3306 inlägg
för
3306 inlägg
Kommer titta, men har valt att vara borta ifrån internet i år. Det var tider när MZ:a hade en chatt. Och Bonk var här. ;(
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden