Visa första inlägg
12243 inlägg
för i svar på Filmrullens inlägg
12243 inlägg
Det låter spännande det projektet! 
2575 inlägg
för
2575 inlägg
Tackar!

AntonKane: Kanske i framtiden, nu känner man att man har fullt upp med massa olika projekt som man vill göra, men det hade varit kul. Klippa är väl det roliga med hela göra filmbiten? ;) Det är ju då allt verkligen kommer till liv och blir en film.
3306 inlägg
för i svar på Phips inlägg
3306 inlägg
Jo visst. Men har inte haft tillräcklig inspiration till detta den senaste tiden, då fokusera jag istället på någon annan kreativ fallenhet, så som att jag skriva...
896 inlägg
för i svar på MrKanes inlägg
896 inlägg
Vad är det du skriver på, något för film eller bok, dikter, låttexter? 
648 inlägg
för i svar på MrKanes inlägg
648 inlägg
Jag är inte säker än. Som sagt så är det en kombination mellan en examensfilm och ett beställningsprojekt och jag kan ju inte säga vad "beställarna" i det här fallet vill göra med filmen efter att den är klar. Så vi får se.
3306 inlägg
för i svar på Hasies inlägg
3306 inlägg
Skriver på alla möjliga projekt, men framförallt skriver jag på en filosofisk bok.
2 inlägg
för
2 inlägg
Ville bara tipsa om sidan jag hittade som har massa information om Star Wars, bästa filmerna någonsin!
2575 inlägg
för
2575 inlägg
Klar med vår nya parodifilm/leranimation! Den handlar om Jesus korsfästelse och finns nu att se på youtube!

"The Crucifixion of Jesus"



Dela gärna om ni tycker om den.
134 inlägg
för
134 inlägg
Skaffade ny kamera förra året och började spela in kortare filmer för att experimentera och träna på redigering. 

Här är en en kort video jag gjorde nyligen inspirerad av atmosfären i "The Witch" https://www.youtube.com/watch?v=iRRsNWT3-gM 

12243 inlägg
för i svar på Robert Langes inlägg
12243 inlägg
Wow säger jag bara! Vilken härlig atmosfär du skapar med de mörka tonerna! Jag vill bara se mer! Hoppas att du gör något mer kanske lite längre i samma stil! :)

MVG+
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Och musiken är fantastisk! Har sett den tre gånger nu :P 
134 inlägg
för
134 inlägg
Kalis: Stort tack : D! Riktigt kul att du gillade den så mycket. Har en längre, liknande video med ett annat tema på klippbordet som kommer ut så småningom :)

Ni får jättegärna dela videon om ni gillade  :D  
12243 inlägg
för i svar på Robert Langes inlägg
12243 inlägg
Jag hoppas att den kommer snart, säg till så fort den ligger på youtube :) 
2575 inlägg
för
2575 inlägg
Har gjort en ny film med min bror som har gått på några filmfestivaler. Den heter "A Samurai Story" och handlar om den lokala polisen i en liten by som kallas ut när en våldsam samurai stör ordningen. Finns att se här.

216 inlägg
för i svar på Phips inlägg
216 inlägg
Riktigt imponerande! Gillar den japanska tidskänslan och händelseutvecklingen i filmen. Ambitiösa actionscener dessutom. Ungefär hur lång tid tog projektet att genomföra?
2575 inlägg
för i svar på adamovitchs inlägg
2575 inlägg
Tackar! Den tog ungefär ett år att göra men då var det lite jobb och plugg mellan.
352 inlägg
för
352 inlägg
Studerar på en filmlinje och gjorde häromveckan en lättsam kortfilm om storhetsvansinne och konflikter på en liten filminspelning. Har skrivit manus, regisserat samt klippt och skådespelar som en (något otrevligare) version av mig själv. "Filminspelningen som Gud glömde" heter den. Finns att se här.


2575 inlägg
för
2575 inlägg
Har precis gjort färdigt första avsnittet av vår webserie "The Allies!". Det handlar om en grupp allierade soldater som ska kidnappa Eva Braun, allt i stop motion förstås!

Första avsnittet är ett sorts D-Day avsnitt. Ta gärna en titt om ni vill se lergubbar skjutas till döds.

The Allies! Episode 1

3306 inlägg
för i svar på Phips inlägg
3306 inlägg
Otroligt välgjord och rolig i sin makaberhet. Måste kräva ett otroligt tålamod. Hade gärna sett en långfilm i samma stil.
2575 inlägg
för i svar på MrKanes inlägg
2575 inlägg
Kul att du tyckte om den! Ja, man får helt enkelt ta det steg för steg. Långfilm måste vara en rejäl utmaning med tanke på hur lång tid denna tog att göra för oss, men vi är förvisso bara två personer.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden