Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
En riktig drömfilm vore att göra en fanfilm. Fanfilmer är ju så otroligt koola, särkilt när dom har en aning klass. Jag räknar inte in parodier i genren "fanfilm", men de seriöst koola fanfilmerna som finns på nätet (Sandy Colloras "World's finest superheroes" (Batman och Superman)) är ju så äckligt grymma - men blir bara... paff. En sådan skulle vara RIKTIGT kul att göra. Riktigt.
4488 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4488 inlägg
Finnns många über bra fan-filmer någar av dom är:

Star Wars Revelations - Helt enorm film, fatar inte hur dom bär sig åt!
Freddy vs. Ghostbsuters - Klockren
Batman Dead End - Mästerverk i FanFilms synpunkt

det är dom jag sett som håller måttet totalt
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Och World's Finest.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Skulle vilja göra en vampyrfilm a la Romeo o Julia, en riktig fantasyfilm, en film om F1, en musikal, en bond-film, en skräckfilm med ett kryssningsfartyg inblandat, en actionthriller me OS inblandat, m.fl, har fler ideér på gång
3198 inlägg
för
3198 inlägg
eftersom jag gör mycket film så blir det ju lite blandade genre. mest har det varit komedi, men jag och gänget har börjat satsa lite mer på allvarligare genre nu. vårt senaste drama vann för bästa film och bästa manus och det dramat vi har på gång är ännu bättre. men vi ska även göra en film-noir i höst som projektarbete.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
King Kong 4 med helt nytt handling

så det blir :

Action
Fantasi
Drama
Skräck
Rysare
Äventyr
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag skulle vilja göra zombiefilm, slasher och andra skräckfilmer/thrillers.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag skulle vilja göra något i stil Fight Club, alltså en klurig thriller med en krydda våld.

Annars har jag tänkt mig ett lesbiskt drama med mycket sex och nakenscener och Alba, Portman och Watson i huvudrollerna (när Watson är arton förstås).
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Hmm... Jag skulle gärna göra en film om den här tjejen Melody i en liiiiiiiiten stad där en högstadieunge från hennes gamla skola plötsligt blir mördad och så finns det massa olika typer, som den själmordsbenägne sportidolen Bradley som hatar att vara i rampljuset, den missförstådda blondinen Ashley som är helt kär i sportidolen, den utländske läraren Hilmar som kan prata hur långtsamt som helst, den blyga blåhåriga tjejen Sammy som jämt skär sig i handleden, den lille killen Biggs som jämt säger "F''' you!" till allt och alla och den småtjurige trädgårdskillen Walter som har en 25-årig pojkvän (Trent) men som egentligen gillar Melody...

Mina drömskådisar i filmen är Rupert Grint som Walter och Hayden Christensen som Trent...MUMS!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Darth Kathy Grint":2lt8ezcm]Hmm... Jag skulle gärna göra en film om den här tjejen Melody i en liiiiiiiiten stad där en högstadieunge från hennes gamla skola plötsligt blir mördad och så finns det massa olika typer, som den själmordsbenägne sportidolen Bradley som hatar att vara i rampljuset, den missförstådda blondinen Ashley som är helt kär i sportidolen, den utländske läraren Hilmar som kan prata hur långtsamt som helst, den blyga blåhåriga tjejen Sammy som jämt skär sig i handleden, den lille killen Biggs som jämt säger "F''' you!" till allt och alla och den småtjurige trädgårdskillen Walter som har en 25-årig pojkvän (Trent) men som egentligen gillar Melody...

Mina drömskådisar i filmen är Rupert Grint som Walter och Hayden Christensen som Trent...MUMS! [/quote:2lt8ezcm]

denna film skullle floppa genast
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
LOL, Jag vet!! XD Men det är tanken som räknas!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag skulle vilja göra en film om Atlantis historia. det är den absoluta drömmen. Annars har jag börjat skriva på en story om en tjej som åker iväg för att leta reda på sin syster som rymt hemifrån. Låter lite tunnt, jag vet. Men den är faktiskt bättre än det låter. Det händer en hel del saker på vägen.
3198 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3198 inlägg
[quote="Madson":a4optpnc]Annars har jag börjat skriva på en story om en tjej som åker iväg för att leta reda på sin syster som rymt hemifrån. Låter lite tunnt, jag vet.[/quote:a4optpnc]

låteer inte alls tunnt. enkelt upplägg, det är hur man gör det som räknas. vad är det för genre?
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag skulle ha gjort filmer där historierna skulle vara som i Nora Roberts. Kärlek och deckare i samma förpackning. Ur tjejens perspektiv naturligtvis...
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Tyler":vtscw02r]Jag skulle vilja göra något i stil Fight Club, alltså en klurig thriller med en krydda våld.

Annars har jag tänkt mig ett lesbiskt drama med mycket sex och nakenscener och Alba, Portman och Watson i huvudrollerna (när Watson är arton förstås).[/quote:vtscw02r]

ojojojojoj, den filmen måste ja få se i sånt fall!!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag skulle också vilja göra någon film i stil med Fight Club eller varför inte Donnie Darko, men jag kan inte göra det. JAg är helt enkelt för dum för att göra sånna filmer
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Return of the King":fzos46fo]Jag skulle också vilja göra någon film i stil med Fight Club eller varför inte Donnie Darko, men jag kan inte göra det. JAg är helt enkelt för dum för att göra sånna filmer :lol:[/quote:fzos46fo]Haha, när man börjar tänka i dom banorna blir det bara ett hopplock av favoritfilmerna :).
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Om jag fick göra en film skulle jag filmatisera [b:1i4pwv9p]Y: The last man[/b:1i4pwv9p]... är stor fan av PA-filmer och storyn är dessutom riktigt instressant.
1250 inlägg
för
1250 inlägg
Min dröm är att vara med och tillverka [i:18jcei6z]Scary Movie 257[/i:18jcei6z].
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
En slasherfilm!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden