1361 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1361 inlägg
OH. MY. GOD. 
Låter länken tala för sig själv, detta kan verkligen bli mästerligt!
http://www.slashfilm.com/kevin-spacey-reunites-david-fincher-tv-show-house-cards
5248 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
5248 inlägg
Härliga nyheter! var ju ett tag sedan man hörde nu om det där projektet, underbart med Spacey! kan nog bli något underbart detta!
34 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
34 inlägg
Hehe, tänkte på dig Viktor när jag läste det där på Collider. Förstod nog att kombinationen amerikansk politik och Fincher skulle ge dig en lyckochock. :) Håller med hursomhelst, verkar sjukt lovande.
1361 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1361 inlägg
Sannerligen en rejäl lyckochock! Ja herregud, visst verkar det gudomligt :)
2 inlägg
1753 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1753 inlägg
Missade denna, Viktor! Du var då ute i god tid. Dags att återuppliva tråden lagom till premiären, och lagom tills att embargot släpper inatt så jag får säga vad jag tyckte om "House of Cards" :)
1753 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1753 inlägg
Vad nu då? En TV-serierecension på MovieZine?
- Jajamän!
Kommer ni att fortsätta med det?
- I specialfall, kan hända.
Betyder det att TV-serier är välkomna på MZ även i fortsättningen?
- Ja, det gör det.
Kan ni lägga in "Hem till gården" nu?
- Nej. Vi kommer vara lite restriktiva med vilka serier som läggs in. Stora namn från filmvärlden eller stor efterfrågan från våra läsare, är bl.a. sånt som får avgöra. Men vårt fokus är som alltid på film. 
http://www.moviezine.se/film/house-of-cards
386 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
386 inlägg
Härligt Dunerfors! Kul med lite TV-serier. Bra att ni är restriktiva också.
1753 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1753 inlägg
Har någon hunnit se "House of Cards" än? Glöm inte att ni kan betygsätta serien här: 
http://www.moviezine.se/film/house-of-cards
474 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
474 inlägg
Roligt med att serier (till viss del) kommer att komma! :) 
Jag skulle vilja lägga en förfrågan här och nu om en serie (miniserie faktist, närmare film, ;P)
"Roots" heter den, det är en sann historia om en man så kallad "Alex Haley". Det är om hans familjeträd och hur hans förfäder från början migrerade (till viss del) till USA och vad dem fick uthärda, den sträcker sig från 1600- talet till tidigt 1900-tal (om jag minns rätt). 
Jag vet inte om den har blivit efterfrågad här på Moviezine, men den här tillsammans med Dallas är verkligen kultserier. Det här verkligen ett stort namn från filmserien vad jag vet, och jag ser inte heller inte varför ni skulle kunna lägga in denna otroliga miniserie. Tack!
3462 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3462 inlägg
"Rötter" är en klassiker, helt klart :)
474 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
474 inlägg
Ja, visst är den! En riktigt bra klassiker, man får hoppas på att ni lägger in den i databasen! :)
142 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
142 inlägg
Håller på att se igenom orginalet "House of cards" nu, har sett to play the King och ser nu första avsnittet av the Final Cut. Har inte sett den amerikanska versionen än, ska bli spännande att jämföra.
1753 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1753 inlägg
(Glöm den andra "HoC"-tråden. Jag som spammar i onödan.)
Imorgon släpps säsong 2 på Netflix. Vi vill undvika spoilers på "filmsidan" så låt den här tråden vara öppen för allt snack kring den nya säsongen. Men vi kan börja med: vad har ni för förväntningar? Och kommer ni att sluka alla 13 avsnitten redan till helgen?
1753 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1753 inlägg
Spoilertråden för säsong 2 är nu officiellt öppen! Har ni hunnit hugga in på de nya avsnitten än?
983 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
983 inlägg
Har hunnit se tre avsnitt och tycker den har börjat riktigt starkt. Många intressanta trådar att följa. Slutet av första avsnittet.. Whoa, den såg jag inte komma.
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Fritt fram att diskutera säsong 4 med spoilers nedan! Är det några fler som har bingat i helgen?
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden