biljetter fixade till den 20 november på rigoletto 23:59 :D
Du är här: Forum » Filmsnack » Kommande filmer
The Twilight Saga: New Moon
-
-
3.9 rating på IMDb. Filmen har kanske potential att vara en av de sämsta filmerna någonsin.
-
Kan kanske till stor del bero på att den inte har haft premiär än. Jag tvivlar verkligen på att den skulle vara en av de sämsta filmerna någonsin! Den har än så länge bara haft press screenings så jag vet inte vilka som har röstat.
Chris Weitz är en mycket bättre regissör än Catherine Hardwicke enligt mig, speciellt när det gäller specialeffekter och CGI. Tittar man bara på hur vampyrerna rör sig i trailern så är det en enorm förbttring från första filmen!
Jag är också mycket glad över att vi får färg i filmen den här gången!
-
-
Tyvärr blir det så både upp och ner. Ungefär som med The Dark Knight.
-
Jag har nu sett filmen och är inte överraskad och inte besviken. Jag har gett den här filmen väldigt mycket skit. Jag har gått runt och sagt att den här filmen är urdålig, ingen handling och dåligt skådespeleri. Men jag är ledsen. Jag hade fel okej. Jag hade fel om den här filmen. Jag såg trailern och hatade den direkt men okej jag har ångrat mig. Jag ångrar allt skit jag har sagt om den. Jag hade fel. Den är mycket, mycket, MYCKET, mycket värre än vad jag har sagt om den här skit filmen. Den är bedrövlig! Den har knappt någon handling. Varför ska Edward vara med på omslaget när han nästan inte ens är med i filmen. "varulvarna" ser ut som gosse vargar som en 3åring vill krama.
En stjärna för min del :P
1/5
-
Jag gillade den.Men som sagt det är ju mer riktad till det kvinnliga könet..tycker jag då :)
When life gives you lemons,just say 'Fuck the lemons', and bail.
-
va i helvete vad det här för nåt? asså, vafan var det här för skitfilm? vad var det för handling? alla som säger att den är bra, ge mig gärna ett bra jäkla svar. alla tjejer som säger att den är jättebra och underbar film. berätta gärna för mig, skicka mail eller vad som helst. nyanders@hotmail.com
den var ju inte bra! kan tänka mig att tjejerna tyckte den var bra bara för att jacob springer runt halvnäck under mesta delen av filmen! men vad var handlingen?
-
Är ingen riktigt film nörd och kan inte så mycket om film precis men ska ändå försöka förklara varför jag tycker den är bra. Okej, jag kan hålla med, det var verkligen inte den bästa film jag sätt (och Kristen Stewart är kass) men om ni inte läst böckerna kan ni inte förstå filmen, sorry.
De är ju också fel men jag tror att det är såhär, när man har läst böckerna får man automatiskt samma känsla i filmen. Och eftersom böckerna är så bra så kan filmen få vara hur dålig som helst, folk kommer ändå älska den just för att det är "Twilight"
Sen det här med handlingen, filmen sög verkligen på att få fram den och om jag ska vara ärlig så skulle jag nog inte fattat mycket om jag inte läst böckerna.
Sen till sist, kan ni inte fatta det är en riktig tjejfilm?? Så ja, de spelar väldigt stor roll hur skådespelarna ser ut:P -
För oss som är helt oförstående när det kommer till Twilight-hysterin så kan den här artikeln kasta lite ljus över frågan.
Svara
Du måste logga in för att posta.