Du är här: Forum » Kändissnack » Nyheter & skvaller
The Simpsons Movie 2
34 inlägg - Skapad för 2 år sedan av - Senaste svar från twinkle.
RSS-flöde för den här tråden
-
Ojojojoj, detta händer inte ofta. Inte för pengar... Stackars jävlar.
-
Dem har väl redan pengar så d räcker?
-
håller totalt med
-
"ZimtraX"Dem har väl redan pengar så d räcker?
Ja, och det är inte ofta dom erkänner det. Spidey och Pirates serien är två utmärkta exempel. -
"Rafe Fines"Det låter ju bra! Fan va skönt med en andra film!
Dom fick in rätt så mycke pengar också! -
så jävla kul är de inte med simpsons!
-
"rafe fines"
Oh, yesssssssssss
Gillade 1an skarpt! Vart faktiskt lite rädd att det skulle bli en flopp, med tanke på de senaste säsongerna..
Men som tur var, vart den riktigt bra
Kommer fortfarande ihåg när jag satt i Kanada och garvade ihjäl mig..
En av de absolut bästa bioupplevelserna jag haft..
Kanske också för att jag såg fram emot 1an så jävla mycket, ända sedan det hade annonserats om att de skulle bli en film..
Ska bli riktigt intressant med 2an.. Hoppas verkligen att 2an blir lika bra! när de nu kommer ut.. -
"Bo"så jävla kul är de inte med simpsons!Jo.
-
"bo"så jävla kul är de inte med simpsons!
Jo
Är det bara jag som faktiskt gillar även dem senaste säsongerna?
Fokuseringen på mer drama istället för ren slapstick tycker jag fungerar utmärkt. -
"nit89ram""bo"så jävla kul är de inte med simpsons!
Jo
Är det bara jag som faktiskt gillar även dem senaste säsongerna?
Fokuseringen på mer drama istället för ren slapstick tycker jag fungerar utmärkt.
Jag gillar de senaste s. med! särskligt säsong 17 som är den bästa Simpsons säsongen...
Filmen var ju riktigt bra så man bara måste ju se tvåan, hoppas den kommer ut innan 2011
-
Matt Groening är en rolig filur. För bara en vecka sen blev han utfrågad av en annan tidning och då sa han att det inte fanns några planer på en uppföljare. Men än så länge verkar det bara vara han som själv som kanske vill ha den, När Fox gör ett officiellt uttalande om en uppföljare kan vi flytta denna tråd till Kommande filmer. Nu verkar Groening inte riktigt bestämt sig hur han vill göra.
-
Men i ett avsnitt ska Marge ungefär så här:
"No more Simpsons movie, one was plenty!"
visserligen syftar hon på Lisas dokumentärfilm, men jag tolkade det dubbelt. -
Det är väl bara en tidsfråga innan ett utannonserande av en uppföljare kommer. Själv tycker jag det räcker med en.
Svara
Du måste logga in för att posta.