Förlåt att jag svarade som en fjortis men ibland tar awesomeheten över och jag blir helt insane :)
Du är här: Forum » Filmsnack » Allmänt
Snyggaste filmpostern genom tiderna
-
-
Haha, det är lugnt :)
Tyvärr finns det inga mer högupplösta versioner, men dessa posters kommer börja säljas på Mondo någon gång under måndag den 20:e.
De kostar 50 dollar styck och finns bara i en begränsad upplaga. Bara att slå till om det finns pengar till det :)
Recensioner, trailers, bilder, posters --- > ViktorJerner.se / Filmmixern / Twitter
-
Fan vad läckra Star Wars postrarna var!!
-
Yeah, gick du via Mondolänken? Jag lade till dem på sida 13 också :)
Recensioner, trailers, bilder, posters --- > ViktorJerner.se / Filmmixern / Twitter
-
Hade man inte varit arbetslös och levt på existensminimum så hade jag garnterat pungat ut för dom :)
-
originella affischer men bara den första tycker jag är snygg med c3p0.
A motion picture is motion, you gotta keep the dialogue down.
-
Return of the Jedi-postern var riktigt snygg!
-
Haha, kul att vi tycker olika! Jag tycker tveklöst att Empire-postern är snyggast med Boba Fett och Cloud City.
-
Fasen vilka fina posters. Håller med om att Empire postern var snyggast.
-
jag tycker inte empireposter gör filmen rättvisa, inte tillräckligt "mörk"
A motion picture is motion, you gotta keep the dialogue down.
-
Postern till Woody Allens nya är också groteskt snygg!

-

-
Snyggaste postern genom alla tider;

Ber om ursäkt ifall någon redan har haft denna uppe.
Självklart finns det otroligt många andra vackra/snygga filmposters där ute, men denna har alltid varit min absoluta favorit...
"If everyone really knew what a jerk I am in real life, I wouldn't be so adored in the slightest." - Christian Bale
-
Dom här var rätt coola.

-

-
Den här Mean Streets postern är riktigt snygg samtidigt som den är riktigt ful.

Sen gillar jag den här East Of Eden postern.

Den här Mean Streets postern är inte heller så dålig!

-

Riktigt snygg!"Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night." - Jim Carrey (The Truman Show)
Svara
Du måste logga in för att posta.