Du är här: Forum » Övrigt » Off Topic

Fotboll

3782 inlägg - Skapad för 5 år sedan av Mats - Senaste svar från FamilyGuy. RSS-flöde för den här tråden
  1. 5274

N10
    Medlem
    Skrivet för 3 månader sedan #

Test

Riktigt omoget skrivet ska jag tillägga. Manchester Dissunited!!! Själv är jag United-fan och att du håller på att hata alla andra lag är ju lite väl barnsligt. Själv respekterar jag andra fotbollslag medans du försöker "dissa" andra lag.

Och du själv kan jag säga att Tottenham är ett riktigt bra fotbollslag, om det nu är det lag du hejar på

2. 6333

slaffsy
    Medlem

Test

Ja! Attt heja på ett lag hela livet kanske inte är så moget? Men då är mänskligheten omogen!Vad göra?:-)

3. 6333

slaffsy
    Medlem

Test

N10 Du håller givetvis på vilket lag du vill! Hoppas att det håller i vått och torrt som det är med mig.Ville bara påpeka att många i min omgivning är födda med bröstmjölken vilka lag de håller på! :-)

4. 6333

slaffsy
    Medlem

Test

Dock så in!te med mig!När dom jävla lagen fick tag i mitt hjärta så var det kört AIK trots att alla i min uppväxt höll på Bajen! Tottenham BARA blev mitt lag trots uppväxt med alla Wolverhamptons autografer på träningsjackan och Sunderland som träningscamp lag! Ja tro det som 10-åring FANTASTISKT!

5. 2490

blub
    Medlem

Test

slaffsy: För det första, går inte läsa något av det du skrev. För det andra, nej juste det är helg. Skolan är ledig då.

6. 3747

David Brent
    Stolt gubbe

Test

Hatmöte på Anfield idag, när ärkerivalen kommer på besök för stormatch i FA-Cupen! Grymt taggad redan, nu slår vi ut det andra Manchesterlaget från en cup. Go Reds!!!! YNWA!!! :)

7. 5274

N10
    Medlem

Test

Som Man-United fan, säger jag. Må bäste lag vinna! ;)

8. 5274

N10
    Medlem

Test

Vilket läge för Valencia att sätta in det första målet i matchen! Vilket skott

9. 5274

N10
    Medlem

Test

1-0 Liverpool! Vad ska man säga, trevligt för er Pool-fans

10. 5274

N10
    Medlem

Test

HELL YEAH, HELL YEAH! 1-1

11. 5333

Sunken
    Medlem

Test

Stort Grattis Liverpool :) Alltid roligt att se Manu förlora och resultatet kändes helt klart rättvist. Det är fasiken vad bra ni ska vara i toppmatcherna, tänk om ni spelat på samma sätt mot lag som Bolton :)

12. 5274

N10
    Medlem

Test

Rätt så jämn match! Liverpool körde bra men fansen på läktarn var ju riktiga idioter!

Glory Man UTD

13. 2645

Voldo
    Medlem

Test

Jublade rejält åt Kuyts mål, kul att han fick avgöra och bryta måltorkan lite. Och ja, den är märklig den där tendensen vi har att spela bättre mot bra lag och sämre mot risiga lag.

14. 3747

David Brent
    Stolt gubbe

Test

Underbart, så jävla glad! Finns inget bättre än att slå ärkefienden på Anfield! Unnar verkligen Uniteddödaren Kuyt segermålet! Finns ingen förutom Carra och Gerrard som har så stort hjärta för föreningen. Ger alltid sitt yttersta utan klagomål, ett riktigt föredöme och en STOR lagspelare!

Blir att ta sig ett par kalla till och riktigt njuta av den här stunden...

... för man lär väl komma ned på jorden igen på tisdag då vi har Wolves borta. Helt sjukt egentligen att man fruktar Wolves mer än United och City. Men vi höjer oss alltid mot de bättre lagen och kan inte föra spelet mot de sämre.

Jaja, det är på tisdag, nu ska det njutas!!!

15. 2645

Voldo
    Medlem

Test

Jag har varit på riktigt gott humör hela veckan och det beror nog till stor del på fotbollen. Det började i tisdags när Juventus slog Roma, Del Piero gjorde sitt första mål för säsongen som dessutom var riktigt snyggt. På onsdagen blev det vinst för Liverpool mot City, idag har dem som bekant slagit United också med ett mål från Kuyt. Ikväll vann Juventus mot topplaget Udinese. Fattas bara att Arsenal och Milan förlorar imorgon så är veckan fullbordad. :)

Måste säga grattis till två av mina fotbollshjältar också, både Carragher och Buffon fyller 34 idag. Kul att de fick fira med segrar mot bra lag.

16. 5333

Sunken
    Medlem

Test

http://www.youtube.com/watch?v=THABuePDzRE&sns=em

Ett skönt klipp, det behövs mer glädje i dagens fotboll!

17. 2645

Voldo
    Medlem

Test

Martín Cáceres är tillbaka i Juve och jag är kär i honom nu.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/viasat/article14341901.ab

18. 5333

Sunken
    Medlem

Test

Hans andra mål var ruskigt snyggt!

19. 2645

Voldo
    Medlem

Test

Ja, det är inte ofta man får se en försvarare göra ett sådant.

20. 101

Patrik
    Fördomsfull skräckfreak

Test

Luis Suárez en ny hatspelare hos mig, fyfan vad vidrig han är.

RSS-flöde för den här tråden

Obs! Här ansvarar du själv för vad du skriver. Eventuella brott kan komma att polisanmälas. Läs vilkoren

Svara »

Du måste logga in för att posta.